|
کدخبر: 75055

۷۰۰ واحد مسکن مهر پرند بدون متقاضی است

۷۰۰ واحد مسکن مهر پرند به دلیل مراجعه نکردن متقاضیان خالی از سکنه مانده است.

گسترش نیوز -وطن‌خواهی مدیرعامل شهر جدید پرند با بیان اینکه در شهر جدید پرند تعداد واحدهای مسکن مهر خالی نسبت به شهر جدید پردیس بیشتر است، گفت: ۲هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر مربوط به کوزو وجود داشته که تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد از این تعداد تحویل متقاضیان داده شده است.او افزود: ۷۰۰ واحد مسکن مهر بدون متقاضی باقی مانده که در حال رایزنی برای تکمیل آورده از سوی آنها هستیم.

maskanmehrrr.jpg

وطن‌خواهی با اشاره به اینکه ۱۶ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پرند باقی مانده است، گفت: حدود ۳ تا ۴ هزار واحد از این تعداد مشکل فنی و حقوقی داشته‌اند که با دستگاه‌های مختلف از جمله قوه قضاییه در حال رایزنی برای رفع آنها هستیم.

او گفت: به طور معمول از واحدهای که تحویل داده می شود تنها ۴۰ تا ۵۰ درصد از آنها ساکن می شوند و مابقی برای مالکانی است که از آن عنوان خانه دوم از این واحدها استفاده می‌کنند.
مدیرعامل شهر جدید پرند افزود: حدود ۱۰۰ واحد از تعدادی که خالی از سکنه است در قالب تفاهم‌نامه‌ای به کمیته امداد واگذار شده است.
وطن‌خواهی با بیان اینکه به هیچ عنوان قیمت‌های تمام شده واحدهای مسکن مهر را افزایش نداده‌ایم، گفت: برخی از پیمانکاران همواره درخواست‌ افزایش قیمت داده بودند که با آنها موافقت نشده است. او در باره خرید عرصه در واحدهای مسکن مهر پرند هم گفت: خوشبختانه فروش عرصه در واحدها ادامه دارد و این فرصتی است که امسال برای متقاضیان در بودجه فراهم شده و ممکن است در سال آینده چنین فرصتی برای آنها ایجاد نشود. مدیر عامل شهر جدید پرند تأکید کرد: همواره به متقاضیان اعلام کرده‌ایم که هزینه‌های عرصه در بخش محوطه‌سازی و آسفالت معابر استفاده می‌شود بنابر این شایع‌هایی که این هزینه‌ها در بخش‌های دیگر مصرف می‌شود کاملاً تکذیب می‌کنیم. او افزود: در طرح اقدام ملی حدود ۷ هزار و ۴۰۰ واحد ر آماده سازی شده نقشه های آن اجرایی شده شده و ثبت‌نام آن همزمان با استان تهران انجام می شود.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • صادق یزدانی ارسالی در

    نیاز به مسکن دارم

ارسال نظر