|
کدخبر: 72998

آنالیز بازار سکه، دلار و بورس در هفته سوم آبان

در سومین هفته از آبان ماه امسال، دلار، سکه، طلا و بورس روند صعودی را پشت سرگذاشتند و با تغییر نرخ بیشتر از ۰٫۵ درصد همراه شدند. در بین بازارها، سکه بهار آزادی بیشترین بازدهی مثبتی را داشت.

گسترش‌نیوز : در سومین هفته آبان ماه امسال شاهد صعود دسته جمعی بازارهای مالی بودیم که در میان آنها بورس کم‌ترین بازدهی را به ثبت رساند.

در سومین هفته از آبان ماه امسال، دلار، سکه، طلا و بورس روند صعودی را پشت سرگذاشتند و با تغییر نرخ بیشتر از ۰٫۵ درصد همراه شدند.

در بین بازارها، سکه بهار آزادی بیشترین بازدهی مثبتی را داشت.

دلار صرافی ملی که هفته گذشته نیز با رشد ۱٫۷ درصدی به سطح ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان رسیده بود، در هفته جاری نیز صعودی ظاهر شد و در نهایت با افزایش ۱۵۰ تومانی در سطح ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان در پایان هفته قرار گرفت.

بازار سهام که هفته گذشته با افت شاخص مواجه شده بود، در هفته جاری طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، روندی متعادل و رو به بالا را به خود گرفت. در همین راستا، شاخص کل در هفته جاری، تنها توانست ۰٫۵ درصد بازدهی را کسب کند و با رشدی ۱۷۶۰ واحدی، در کانال ۳۰۷ هزار قرار گیرد.

bazarhainfoo1.jpg

در بازار فلزات طلایی نیز همانند روند هفته گذشته، طلا و سکه روند صعودی در پیش گرفتند.

براساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز تهران، در هفته مذکور هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد با رشد ۱٫۱ درصدی از ۴۰۶ هزار و ۸۰۰ تومان در ابتدای هفته به ۴۱۱ هزار و ۶۰۰ تومان در پایان هفته رسید.

همچنین نرخ هر سکه بهار آزادی نیز با رشد ۱٫۸ درصدی همراه شد، به طوری که نرخ آن از سه میلیون و ۹۶۵ هزار تومان در ابتدای هفته به چهار میلیون و ۳۹ هزار تومان در پایان هفته رسید.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها