|
کدخبر: 65866

رئیس سازمان خصوصی‌سازی: هپکو ۵ مشتری دارد

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت‌: فردا جلسه هیات واگذاری خصوصی‌سازی برگزاری و از میان مشتریان، ‌مدیریت جدید هپکو اراک مشخص می‌شود.

گسترش نیوز: علیرضا صالح رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد آخرین اقدامات انجام شده برای شرکت هپکو اراک اظهار کرد: روز گذشته رئیس‌جمهوری دستور رسیدگی به مشکلات کارگران شرکت هپکو را دادند و براین اساس سازمان خصوصی‌سازی در این زمینه ورود کرده و قرار است فردا دوشنبه هیات واگذاری خصوصی‌سازی با حضور تمامی اعضا این مسئله را بررسی و مشکل حل شود.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه امروز نیز جلسه‌ای با چند مشتری جدید به منظور مدیریت شرکت هپکو برگزار می‌شود، گفت: درحال‌حاضر ۴تا ۵ مشتری برای رقابت و واگذاری مدیریت رقابت می‌کنند و هر شرکتی که بیشترین تعهد را متقبل شود و ملاحظات سازمان را در نظر بگیرد می‌تواند مدیریت هپکو را در اختیار داشته باشد.

وی افزود: فردا شب تکلیف مشکلات و مدیریت شرکت هپکو اراک و کارگران آن مشخص خواهد شد.

بنا بر این گزارش، دیروز سید علی آقازاده، استاندار مرکزی، از ابلاغ دستور رئیس‌جمهوری مبنی بر اقدام فوری در خصوص موضوع فسخ قرداد باشرکت هیدرواطلس (سهامدار عمده هپکو) توسط سازمان خصوصی‌سازی به منظور رفع مشکلات شرکت هپکو خبر داد.

براساس این گزارش، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت دادگستری، مجلس شورای اسلامی، اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران اعضای هیات واگذاری خصوصی‌سازی محسوب می‌شوند.

منبع: فارس

ارسال نظر