|
کدخبر: 65097

پیش‌بینی آینده بازار خودرو، طلا و نفت!

امروز نرخ دلار و طلا ارزان و شاخص بورس برخلاف روند مثبت روز گذشته با افت مواجه شد.در همین حال پیش‌بینی‌هایی از وضعیت آینده بازار خودرو، طلای جهانی و نرخ جهانی نفت منتشر شده است.

گسترش‌نیوز: نرخ دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۷ با ۰٫۹ درصد کاهش ۱۱ هزار و ۲۹۶ تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار هم در بازار آزاد امروز تا ساعت ۱۷ با سه هزار و ۳۰۰ تومان کاهش به ۴۰۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

قیمت سکه امامی در بازار آزاد امروز یکشنبه ۲۴ شهریور هم تا ساعت ۱۷ با ۳۲ هزار تومان کاهش به سه میلیون و ۹۷۵ هزار تومان رسید.

در همین حال کاهش خوش‌بینی‌ها به بازار جهانی طلا هم رخ داده است. بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو، در حالی که خوش‌بینی تحلیلگران وال‌استریت به آینده کوتاه‌مدت بازار طلا کاهش یافته، سرمایه‌گذاران مین‌استریت همچنان به این بازار خوش‌بین هستند.

در بازار جهانی، نرخ نفت هم روندی نزولی را به خود گرفته اما پس از انتشار آخرین اخبار از حمله نفتی به عربستان نگرانی‌ها درباره آینده این بازار کمی افزایش یافته است.

آرامکو حدود ۱۰ درصد از نفت خام جهان را تولید می‌کند و حمله پهبادی حوثی‌ها به مجموعه پالایشگاهی و میدان نفتی متعلق به این کمپانی موجب شده جریان تولید پنج میلیون بشکه از نفت عربستان دچار اختلال شود. به گفته برخی تحلیلگران اگر روند اختلال عرضه نفت این کشور بیش از چند روز ادامه یابد، نفت ۸۰ دلاری در کوتاه‌مدت چندان دور از انتظار نیست.

اما در این شرایط وضعیت بازار سهام ایران چطور است؟

امروز بورس تهران بالاخره ریزش کرد. بازار سهام که از ۱۱ شهریور ماه روند صعودی به خود گرفته امروز با افت دو هزار واحدی شاخص مواجه شد. گروه خودرو و قطعات، امروز نیز با بیشترین توجهات از سوی سهامداران همراه شدند.

منبع: تجارت‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها