|
کدخبر: 65059

۱۰خبر خوش اقتصادی امروز (۲۴ شهریور)

در این بسته خبری مهم‌ترین اخبار خوب اقتصادی یک‌شنبه، بیست‌وچهارم شهریورماه را بررسی می‌کنیم.

گسترش‌نیوز: ما هر روز در این بسته خبری، مهم‌ترین اخبار مثبت حوزه اقتصادی را مرور می‌کنیم. با ما همراه باشید:

baste-eghtesadi.jpg

افت دوباره نرخ دلار

در جریان معاملات امروز یکشنبه ۲۴ شهریورماه ۹۸، نرخ خرید هر دلار امریکا (اسکناس) در صرافی‌های بانکی به ۱۱۲۰۰ تومان و برای فروش به ۱۱۳۰۰ تومان رسید.

نرخ سکه و طلا کاهش یافت

قیمت سکه و طلا نسبت به روز گذشته با کاهش نرخ همراه شده است به‌طوری‌که روز گذشته سکه ۴ میلیون و ۵۵ هزار تومان معامله و امروز ۴ میلیون و ۱۰ هزار تومان خریدوفروش شد.

کاهش دوباره نرخ خودرو

ریزش نرخ خودرو در بازار امروز نیز تداوم یافت. امروز با تداوم ریزش دلار در بازار، نرخ خودرو نیز با کاهش بیشتر روبه‌رو شد. پراید ۱۱۱ به نرخ ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پراید ۱۳۱ سفید با نرخ ۴۱ میلیون ۸۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود. نرخ خودروی ساینا ۵۴ میلیون و۷۰۰ هزار تومان ثابت ماند.

یارانه نقدی شهریور سه شنبه واریز خواهد شد

یارانه نقدی شهریور ۹۸ بامداد روز سه‌شنبه ۲۶ شهریور به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

همه شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت را کاهش دادند

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کاهش نرخ بلیت‌ها از ۲۱ شهریورماه آغاز شده و تمامی ۱۶ شرکت هواپیمایی در حال اجرای آن هستند.

عرضه لوازم‌التحریر ۱۵ درصد ارزان‌تر از بازار

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی با بیان این‌که از امروز دو نمایشگاه پاییزه در بوستان ولایت و حکیمیه تهران آغاز به کار می‌کند، گفت: در این نمایشگاه‌ها لوازم‌التحریر حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزان‌تر از قیمت‌های بازار عرضه می‌شود.

صادرات ۴۶ میلیارد تومانی تعاونی‌های کشاورزی

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: سرجمع صادرات انواع محصولات کشاورزی توسط اتحادیه‌های ملی و استانی تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی در سال ۱۳۹۷ و چهارماهه نخست امسال میزان ۱۱۴۹۹ تن به ارزش تقریبی ۴۶۱.۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

توافق با ۳۶ کشور برای صادرات محصولات دامی ایران

رئیس سازمان دامپزشکی کشور، گفت: در اجلاس منطقه آسیا، اقیانوسیه و خاور دور سازمان بهداشت جهانی دام با ۳۶ کشور عضو برای صادرات محصولات دامی ایران توافق کردیم.

صادرات فرش ماشینی ایران به ۲۰ کشور جهان

وزیر صنعت، معدن و تجارت از صادرات فرش ماشینی ایران به ۲۰ کشور دنیا خبر داد و گفت: این صنعت قابلیت رقابت با کشور‌های بزرگ دنیا را دارد و دولت از صادرات آن حمایت می‌کند.

سرمایه‌گذاری ۴۷ میلیاردی معادن در محیط‌زیست

آخرین بررسی‌های آماری از سرمایه‌گذاری حدود ۴۷ میلیارد تومانی معادن در بخش محیط‌زیست حکایت دارد که بیشترین سهم مربوط به معادن استخراج سنگ‌آهن است.

منابع: ایسنا، خبرآنلاین، ایرنا، تسنیم، باشگاه خبرنگاران جوان، میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها