|
کدخبر: 61950

همتی: روند رونق تولید مناسب است

رئیس کل بانک مرکزی گفت: روند مناسبی در تولید کشور ایجاد شده است و نظام بانکی نیز آمادگی دارد از نظر تامین نقدینگی واحدهایی که مولد هستند و در حال حاضر خط تولید آنها فعال است حمایت‌های ویژه‌ای داشته باشد.

گسترش نیوز - عبدالناصر همتی در جریان بازدید از دو واحد صنعتی در حال احداث و یک واحد صنعتی فعال در کرمانشاه اظهارداشت: یکی از اقدامات سیستم بانکی در استان کرمانشاه موضوع حمایت از زلزله زدگان بود که در این زمینه بانک‌ها عملکرد مناسبی داشته‌اند، همچنین در خصوص تولید، باوجود تحریم‌های بین المللی شاهد پیشرفت صنعت در بیشتر زمینه‌ها هستیم.

hemati.jpg

وی با اشاره به اینکه سیستم بانکی در استان کرمانشاه فعال و پویا است و در جهت حمایت از تولید فعالیت می‌کنند گفت: باید تهدید تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد و از آنها به عنوان تجربه موفق در خودکفایی بهره برد؛ ضمن آنکه باید اتکا به تولیدات داخلی باشد و صرفاً آن بخش‌هایی که در کشور قادر به تولید نیستیم از خارج وارد کنیم و اعتقاد داریم روند رونق تولید و خودکفایی مناسب و مطلوب است اگرچه نیاز به تلاش بیشتری نیز داریم.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به تامین ارز مورد نیاز واحدهای تولیدی گفت: بانک مرکزی ارز مورد نیاز برای مواد اولیه و یا قطعات واحدهای تولیدی را تامین خواهد کرد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها