|
کدخبر: 59184

بررسی فرونشست‌های استان البرز به وزارت راه رسید

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گزارش‌های مربوط به نشست زمین در استان البرز گفت: وزارت راه مطالعاتی را در این زمینه انجام داده و می‌تواند عملیات ویژه‌ای در خصوص فرونشست در البرز انجام دهد.

گسترش نیوز - محمد اسلامی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز که امروز سه‌شنبه در استانداری البرز برگزار شد گفت: در مجموع هشت هزار میلیارد تومان پروژه زیرساختی راه و راه‌آهن در البرز وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به قطار گلشهر-هشتگرد، ادامه همت، تهران-شمال و کنارگذر جنوبی تهران اشاره کرد.

mohamad_eslami.jpg

وی با بیان اینکه پروژه‌های در دست اقدام پیشرفت خوبی داشته و امسال می‌تواند به اتمام برسد افزود: مسیر هشتگرد طالقان هم تا آخر تابستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکلات فرودگاه پیام و تعلیق پروازهای مسافری آن اعلام کرد: برای اینکه مشکل این فرودگاه حل شود به مصوبه هیات دولت نیاز است که امیدوارم از این شکل خارج شود، در خصوص بحث باربری هم برای جان گرفتن آن اقدامات لازم انجام خواهد شد.

اسلامی در ادامه به گزارش‌های مربوط به فرونشست زمین در البرز اشاره و اعلام کرد: وزارت راه مطالعاتی را در این زمینه انجام داده و می‌تواند عملیات ویژه‌ای در خصوص فرونشست در البرز انجام دهد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها