|
کدخبر: 58826

وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو اختصاصی با گسترش نیوز:

مشکلی در برون‌سپاری دولت الکترونیک وجود ندارد

رحمانی گفت: در برون‌سپاری خدمات و اختیارات دولت الکترونیک هیچ مشکلی وجود ندارد.

گسترش نیوز: رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گسترش نیوز اظهار کرد: مطابق سیاست‌های اتخاذشده وزارت صمت، کاربردی‌سازی و گسترش مباحثی همچون دولت الکترونیک و تکمیل سامانه‌های آنها را دنبال می‌کند چراکه این امر سدی در مقابل رانت و سوءاستفاده‌هایی که به‌واسطه ضعف‌های سیستماتیک به وجود آمده است.

وی معتقد است: راهکار اساسی و نقطه عطف علمیاتی‌سازی این موضوع، توجه به دولت الکترونیک است. ازاین‌رو وزارت خانه و تمامی نهاد‌های وابسته برای رفع مشکلات مربوط به آن اقدام و همت جمعی پیش‌گرفته‌اند.

رحمانی تصریح کرد: با تمام تنگنا و مضایق بودجه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت این امر را حمایت و به‌طورجدی پیش‌گرفته‌ایم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: افتتاح سه سامانه مهم ملی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که شامل سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی، سامانه اطلاع‌رسانی نرخ کالا‌ها و خدمات و سامانه ثبت‌نام غیرحضوری برای امضای الکترونیکی و نظارت دستگاهی بر عملکرد دفاتر تحویل امضا است؛ از اهمیت این موضوع در برنامه‌ریزی‌های خبر می‌دهد.

وی ابراز کرد: در این مسیر تا هر میزانی که بتوانیم مسئولیت‌ها را تنفیض می‌کنیم و در برون‌سپاری خدمات و اختیارات هیچ مشکلی وجود ندارد.

رحمانی خاتمه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت از همه انجمن‌ها و تشکل‌های مربوط حمایت می‌کند تا به این طریق از فساد‌های احتمالی دوری شود و چرخه آن رونق بگیرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها