|
کدخبر: 50061

اهداف خاص در فاینکس ۲۰۱۹

مدیرعامل شرکت سبدگردان هدف با اشاره به مشکل نظام سرمایه‌گذاری در کشور گفت: فانینکس ۲۰۱۹ هدفی خاص یعنی ترویج آگاهی از شیوه صحیح سرمایه‌گذاری غیر مستقیم برای مخاطبان دارد.

گسترش نیوز- عباسعلی حقانی نسب در گفت‌وگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: به عقیده بنده باید اهداف برگزاری را مختصر به یک هدف خاص یعنی "شیوه صحیح سرمایه‌گذاری غیر مستقیم "کنیم تا بتوانیم کار را توسعه دهیم و بازار سرمایه را میان همه اقشار مردم با سطوح آگاهی مختلف جا بیاندازیم.

finex3.jpg

وی ادامه داد: نابسامانی نظام سرمایه‌گذاری بزرگترین مشکل اقتصاد به‌ویژه بازار سرمایه است، مهم‌ترین روش تجربه شده جهانی برای توسعه اقتصادی کشور و خلق ثروت برای مردم عادی نیز بحث شراکت در بورس اوراق بهادار است، هدف ما نیز این است که روش صحیح ورود مردم به بورس را از طریق نمایشگاه فرهنگسازی کنیم.

مدیرعامل شرکت سبدگردان هدف با تاکید بر اینکه از ابتدای تاسیس بورس تا کنون یک خطای استراتژیک ادامه پیدا کرده گفت: ورود توده‌ای مردم و ناآگاه در بازار سرمایه تبدیل به ضد تبلیغ شده و عملا مردم را بیشتر از بورس فراری داده بجای آنکه آنها را ترغیب به ورود منطقی کند. در این راستا برگزاری نمایشگاه برای آگاهی بخشی صحیح به مردم است که با مبالغ اندک نیز با چنین سرمایه‌گذاری آشناییت پیدا کنند.

حقانی نسب با اظهار کرد: متولیان بازار سرمایه قصد دارند با برگزاری چنین نمایشگاهی به مخاطبان بگویند نه تنها با ورود به بورس متحمل زیان نمی‌شوند حتی می‌توانند سود آوری بیشتر از دیگر بازارهای موازی مشروط بر داشتن دانش و زمان برای تحلیل در خرید و فروش سهام، داشته باشند.

وی افزود: خبرها حاکی از این است که سازمان بورس و زیر مجموعه‌ها در تلاشند تا در نمایشگاه امسال تعامل با بازارهای پول و بیمه اصلاح نظام سرمایه‌گذاری غیر مستقیم را نهادینه کنند، بنابراین به عقیده بنده این نمایشگاه نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها