|
کدخبر: 49955

اعلام قیمت انواع ترشی در میادین میوه و تره‌بار

نرخ ۴۸ نوع ترشی و شور در میادین و بازارهای میوه و تره بار از سوی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام شد.

گسترش‌نیوز: از جمله ترشی‌هایی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، ترشی انواع میوه‌هاست که ترکیبی از چند نوع میوه بوده و از تنوع فراوانی برخوردار است.

براساس این گزارش، ترشی‌های «آلبالو و گیلاس»، «لیموترش و آلوئه ورا»، «سیب، بِه و مرکبات»، «هندوانه ابوجهل، کامکوات و بلال کوچک» از جمله ترشی‌های میوه است که در میادین عرضه می‌شود.

ترشی‌های «انبه، آناناس، زیتون و لیموترش»، «بنه کوهی، چاغاله و ازگیل»، «هلو، شلیل، زردآلو و کیوی» و «آلو، انجیر، انگوز و طالبی» از دیگر ترشی‌های میوه است که با نرخ هر کیلو ۸۵۰۰ تومان تا ۱۷ هزار تومان در میادین ارائه می‌شوند.

این گزارش حاکی است، ترشی بندری با نرخ هر کیلوگرم ۵۵۰۰ تومان، ترشی لیته با نرخ ۶۵۰۰ تومان، ترشی مخلوط با نرخ ۴۹۰۰ تومان و ترشی هفت بیجار با نرخ ۶ هزار تومان از جمله ترشی‌های پر تقاضایی است که در میادین عرضه می‌شوند.

ترشی بادمجان با نرخ هر کیلوگرم ۸ هزار تومان، ترشی بامیه با نرخ ۹ هزار تومان، ترشی پیاز با نرخ ۶۹۰۰ تومان، ترشی خیار با نرخ ۱۴ هزار تومان، ترشی فلفل با نرخ ۸۹۰۰ تومان و ترشی کلم برگ با نرخ ۵ هزار تومان از دیگر ترشی‌های پر مصرفی است که در میادین ارائه می‌شوند.

گفتنی است، انواع سیرترشی با نرخ هر کیلوگرم از ۱۰ تا ۱۸ هزار تومان و نیز شور مخلوط با نرخ هر کیلوگرم ۷۵۰۰ تومان و شور گل کلم با نرخ هر کیلوگرم ۶ هزار تومان از محصولات دیگری است که در غرفه‌های فروش ترشی و شور در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها