|
کدخبر: 49946

«گام نخست، یک شروع عالی»

پس از نامگذاری سال ۹۸ از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال رونق تولید، یکی از سازمان هایی که بر اساس سوابق درخشانش انتظار می رفت جامه عمل به این شعار بپوشاند، شرکت فولاد مبارکه اصفهان بود.

گسترش نیوز - اکنون با پایان نخستین ماه این سال، چهار رکورد ارزشمند در فولاد مبارکه به ثبت رسیده است که شروع یک سال پر رونق برای تولید در فولاد مبارکه اصفهان را نوید می دهد. مهندس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان که در کمتر از یکسال توانسته کرامت انسانی را به این شرکت برگرداند، حالا تعامل وی و انجام یک کار تیمی برای صنعت کشور به ثمر نشسته و در نخستین ماه از سال یک رکورد کم نظیر در فولاد مبارکه رقم خورده است.

foolad-tolid.jpg

مدیرعامل فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار فولاد ضمن اعلام خبر ثبت رکورد در بخش های نورد گرم، نورد سرد، فولادسبا و آهن سازی در فروردین ماه افزود: «به همت همه همکاران زحمتکش فولاد مبارکه، علیرغم همه ی مشکلاتی که به واسطه تحریم ها برای تامین بخشی از اقلام و مواد اولیه در مسیر تولید فولاد مبارکه قرار گرفته است توانستیم یک گام ارزشمند در نخستین ماه امسال برداریم. یکی از چالش هایی که امروز در این قطب صنعتی کشور تبدیل به فرصت شده است وجود تحریم ها بود که با تکیه بر خودباوری و دانش فنی مجموعه های داخلی برای بومی سازی برخی قطعات توانستیم از سد تحریم ها عبور کنیم.»

مهندس عظیمیان ادامه داد: «فولاد مبارکه باعث سربلندی ایران و پیشرفت صنعت ما در تمام شئون آن است فلذا تلاش داریم با تمرکز بر افزایش انگیزه سرمایه های انسانی در داخل و خارج شرکت و اعتماد به جوانان از مشکلات عبور کنیم.»

وی با تقدیر از تلاش دولت در گشودن مقاصد صادراتی جدید، اذعان داشت:« مقاصد جدید صادراتی مانند عراق، لبنان و سوریه که با تلاش دولت محترم میسر شده است قطعاً در رونق تولید به واسطه صادرات به این کشورها موثر خواهد بود. امیدواریم با مزیت رقابتی مبارکه در تولید محصولات کیفی بتوانیم از این فرصت حداکثر استفاده را با جذب بازارهای همسایه داشته باشیم.»

وی ضمن تشکر از تک تک کارکنان و شرکت هایی که در این موفقیت نقشی داشته اند تاکید کرد:« همدلی که امروز در فولاد مبارکه به وجود آمده، سرمایه ارزنده ایست که برای تداوم آن قطعاً به تلاش بیشتری نیاز است. بنده نیز در کنار سایر همکارانم در فولاد مبارکه برای استحکام آن کوشش خواهیم نمود.»

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها