|
کدخبر: 49712

قیمت نوبرانه‌ها در میادین میوه و تره‌بار چند؟

پای میوه‌های نوبرانه به میادین و بازارهای میوه و تره بار باز شد.

گسترش‌نیوز: گوجه سبز درجه یک در میادین و بازارهای میوه و تره بار هر کیلوگرم به نرخ ۱۶ هزار تومان و گوجه دستچین به نرخ ۱۹ هزار تومان عرضه می‌شود. این در حالی است که نرخ نجومی این نوبرانه در برخی مناطق این روزها خبرساز شده بود. چاغاله بادام درجه یک نیز در میادین و بازارها هر کیلوگرم به نرخ ۱۸ هزار تومان و و چاغاله بادام دستچین به نرخ ۲۲ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ براساس نرخنامه این سازمان، برخی از میوه‌ها نظیر موز، هندوانه و خیار گلخانه‌ای کاهش نرخ داشته است. چنانکه نرخ موز درجه یک (سایز ۷ تا ۹) با ۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۹۵۰۰ تومان، هندوانه درجه یک با ۴۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۲۸۰۰ تومان و خیار گلخانه‌ای درجه یک با ۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۴۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

براساس این گزارش؛ آناناس جنگلی و طلایی به ترتیب به نرخ ۹ هزار تومان و ۱۶ هزار تومان، پرتقال تامسون شمال هر کیلوگرم به نرخ ۵ هزار تومان، پرتقال جنوب هر کیلوگرم به نرخ ۳ هزار تومان، توت فرنگی هر کیلوگرم به نرخ ۱۱ هزار تومان، خیار رسمی و رویال هر کیلوگرم به نرخ ۳ هزار تومان و سیب زرد و قرمز هر کیلوگرم به نرخ ۶۸۰۰ تومان در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شود.

گفتنی است، انواع طالبی و ملون هر کیلوگرم به نرخ ۴۹۰۰ تومان، کیوی هر کیلوگرم به نرخ ۶۹۰۰ تومان، لیمو ترش سنگی جنوب هر کیلوگرم به نرخ ۴۹۰۰ تومان، لیمو شیرین هر کیلوگرم به نرخ ۳۷۰۰ تومان، نارنج هر کیلوگرم به نرخ ۱۵۰۰ تومان و نارنگی هر کیلوگرم به نرخ ۶۴۰۰ تومان در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شود.

ارسال نظر