|
کدخبر: 49501

مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی:

عملکرد بنیاد مسکن مطابق با سال رونق تولید

محمود بدلی مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: طبق نامگذاری سال ۹۸ از طرف مقام معظم رهبری به سال رونق تولید میتوان گفت عملکرد بنیاد مسکن منطبق با این نامگذاری است چرا که فعالیت بنیاد مسکن در راستای تولید اشتغال و ایجاد فرصت‌های شغلی متنوع از طریق به کار گیری تولیدات داخلی و نیروهای کار در زمینه‌های اجرایی، نظارتی و معماری است.

گسترش‌نیوز : بدلی با اشاره به تعداد روستاهای دارای طرح هادی افزود: ۲۱۷۰ روستا واجد شرایط اجرای طرح هادی است که در این میان در ۲۰۸۲ روستا طرح هادی تهیه شده و از این بین ۵۸۶ روستا طرح هادی اجرا و به اتمام رسیده است.

بدلی با اشاره به مقاوم‌سازی واحد مسکن‌های روستایی گفت: ۱۰۴ هزار نفر جهت استفاده از تسهیلات مسکن روستایی مراجعه کرده‌اند که سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی از طریق تسهیلات بانکی این واحدها مقاوم‌سازی می‌شود و سهم بنیاد مسکن استان ۱۲ هزار واحد است که در این بین ۹۶۶۳۴ واحد عقد قرار داد بسته و ۷۸۷۰۰ واحد مقاوم‌سازی شده است و بیش از ۷۲۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان اورده متقاضیان در این زمینه می‌باشد.

بدلی در ادامه افزود: ۷۰ درصد مساکن روستایی تا سال ۱۴۰۵ مقاوم‌سازی خواهد شد که ۲۶ درصد مساکن روستایی با استفاده از تسهیلات مقاوم‌سازی شده است و ۶ درصد نیز دارای زیر ساخت فنی می‌باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها