|
کدخبر: 46559

طرح ویژه سازمان میادین شهرداری برای عید

همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و اجرای برنامه‌های متنوع در قالب طرح «استقبال از نوروز»، طرح ویژه نظارت کیفی و بهداشتی بر میادین و بازارهای میوه و تره بار و محصولاتی که در این اماکن عرضه می‌شود، از چهارم اسفند ماه به اجرا درآمد.

گسترش نیوز : این طرح با تشکیل اکیپ‌های کارشناسی شامل کارشناسان کنترل کیفیت و HSE معاونت بهره‌برداری و بهداشت این سازمان و بر اساس بازدید از میادین و بازارهای میوه و تره بار و غرف این اماکن و انطباق عملکرد آنها با برنامه‌های ابلاغی، برنامه‌ریزی شده است.

tarebar12.jpg

از اهداف اجرای این طرح، براهم آوردن شرایط مناسب جهت عرضه عمده محصولات با توجه به حضور انبوه شهروندان در میادین و بازارهای میوه و تره بار در آستانه سال جدید، نظارت بر توزیع، نگهداری و کنترل کیفیت مواد غذایی، نظارت بر چگونگی رعایت موازین بهداشت فردی، محیطی، حرفه‌ای و ایمنی کار، تقویت امکان ردیابی محصولات، ارتقای سطح اطلاعات بهداشتی و کنترل کیفی کارکنان، آموزش متصدیان غرف با شیوه‌های پیشگیرانه و آگاهی دهنده اعلام شده است.

گفتنی است، با اجرای این طرح و رفع نواقص موجود در میادین و بازارهای میوه و تره بار و با افزایش میزان کارایی و ارتقای سطح کیفی خدمات و محصولات، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران آماده میزبانی از شهروندان در قالب طرح «استقبال از نوروز» می‌شود.

ارسال نظر