|
کدخبر: 45807

شهردار شب کیست؟

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، شامگاه پنج شنبه ۲۵ بهمن تا بامداد جمعه ۲۶ بهمن، شهردار شب بود و با سرکشی به ۱۱ منطقه تهران از نزدیک روند خدمات رسانی مدیریت شهری در این مناطق را مورد بازدید قرار داد.

گسترش‌نیوز: سید سعید راد با اعلام اینکه تهران، شهر شب زنده داری است و همانطور که زیست روزانه در این کلان شهر جریان دارد، شاهد رونق زیست شبانه نیز در این شهر هستیم، گفت: این در حالی است که چنین جنب و جوش شبانه‌ای را در بسیاری از شهرهای جهان مشاهده نمی‌کنیم.

shahrdarshab.jpg

وی با تاکید بر اینکه خدمات شهری شبانه روزی و تعطیل ناپذیر است، افزود: شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف به صورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی می‌کند و این خدمات از اسکان شبانه افراد بی‌خانمان تا احیای فضاهای حیات شبانه همچون خیابان ۳۰ تیر و از توزیع شبانه میوه مصرفی شهر تهران از مبدأ میدان مرکزی میوه و تره بار تا رُفت و روب شهر و جمع آوری و حمل زباله‌های شهری را در بر می‌گیرد.

گفتنی است، در این بازدید شبانه که شهردار شب از فضاهای مختلف از جمله مددسرای منطقه ۱۲، مرکز پسماند منطقه ۲ و خیابان ۳۰ تیر دیدن کرد، چگونگی ارائه خدمات مدیریت شهری از نیمی از مناطق تهران از جمله مناطق ۲، ۶، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ نیز مورد بازدید قرار گرفت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها