|
کدخبر: 44107

گسترش‌نیوز پیگیری کرد:

جزییات تخم‌مرغ ۴۶۰ تومانی

مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تهران در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز جزییات توزیع تخم‌مرغ یارانه‌ای (۴۶۰ تومانی) را شرح داد.

گسترش‌نیوز: دو هفته قبل، سازمان مدیریت میوه و تره‌بار شهرداری تهران از توزیع تخم‌مرغ یارانه‌ای (تنظیم‌ بازار) در میادین تحت‌نظر این سازمان خبر داد. با مسئول روابط عمومی این سازمان به گفت‌وگو نشستیم تا در جریان جزییات این طرح قرار بگیریم.

TOKHMMORKH.jpg

تخم‌مرغ یکی از اقلام پرمصرف خانوارهاست و نوسان نرخ آن هزینه همه خانوارها را افزایش می‌دهد. به‌نظر می‌رسد می‌رسد که اختصاص یارانه به تخم‌مرغ و تنظیم بازار آن اقدامی لازم و سنجیده باشد. مسئول روابط عمومی سازمان مدیریت میوه و تره‌بار تهران از استقبال خوب مردم از این طرح خبر داد و در پاسخ این سوال که آیا این طرح ادامه دارد؟ اظهارکرد: این طرح هنوز ادامه دارد و این نوع تخم‌مرغ همچنان به نرخ ۴۶۰ تومان عرضه می‌شود. در واقع نرخ هر شانه ۳۰ عددی ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان است. البته باید توجه داشت که توزیع تخم‌مرغ ۴۶۰ تومانی در میادین اصلی انجام می‌شود.

بررسی میدانی گسترش‌نیوز نشان می‌دهد که استقبال مردم از این طرح خوب بوده است و چه‌خوب است که میزان عرضه این نوع تخم‌مرغ افزایش یابد چون درحال‌حاضر موجودی میادین توزیع‌کننده در همان ساعات آغازین روز به پایان می‌رسد. در ادامه می‌توانید قیمت روز انواع مختلف تخم‌مرغ در میادین میوه و تره‌بار شهرداری را مشاهده کنید.

بسته‌بندی خمیری شرینگ‌شده (۲۰ عددی)

۱۰۵۰۰۰

بسته ۱۵ تایی

۷۷۵۰۰

تخم‌مرغ غیربسته‌بندی (کیلویی)

۷۷۰۰۰

غیربسته‌بندی (۳۰ عددی)

۱۳۸۰۰۰

بسته‌ای ۶ عددی

۳۵۰۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها