|
کدخبر: 42541

اختصاصی گسترش‌نیوز:

دو تره‌بار تهران بین‌المللی شدند

معاون بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از موفقیت دو میدان میوه و تره بار شهرداری تهران در دریافت گواهینامه بین‌المللی استاندارد ایمنی مواد غذایی از استرالیا خبر داد.

گسترش‌نیوز: علی عفتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر صورت‌گرفته در راستای تحقق اهداف این سازمان، در جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات و عرضه مطلوب محصولات به شهروندان، میدان‌های میوه و تره بار شهید لواسانی در شمال و سردار جنگل در غرب تهران، استاندارد مذکور را اخذ و گواهینامه مربوطه را دریافت کردند.

efati.jpg

وی با اشاره به اینکه این دو میدان میوه و تره بار، موفق به کسب گواهینامه بین‌المللی ایمنی مواد غذایی (ایزو 22000) از شرکت Equal Assurance از کشور استرالیا شده‌اند افزود: البته اقدام مشابه در خصوص سایر میادین میوه و تره بار نیز در دستور کار سازمان مدیریت میادین قرار دارد.

معاون بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: نیل به استانداردهای بین‌المللی ایمنی مواد غذایی و استمرار نگهداشت استاندارد میادین میوه و تره بار از جمله اهداف و سیاست‌های این سازمان در جهت ارتقای کیفی خدمات به شهروندان است که با جدیت و دقت پیگیری خواهد شد.

ارسال نظر