|
کدخبر: 41759

مدیرکل حقوقی شهرداری تهران:

استقبال از نمایشگاه محصولات ارگانیک بی‌نظیر است

مدیرکل حقوقی شهرداری تهران استقبال گسترده مردم از نمایشگاه محصولات ارگانیک را موجب رضایت شهروندان از مجموعه مدیریت شهری دانست.

گسترش‌نیوز: سید محمد طباطبایی‌نژاد با تاکید بر نقش برندها در اقتصاد جهان گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، دارایی و سرمایه شهرداری تهران است و برند و آرم این سازمان، این قابلیت را دارد که به ارزش افزوده‌ای ماندگار برای مدیریت شهری تبدیل شود.

abataii.jpg

وی با اشاره به اینکه نقش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به ارائه خدامات در میادین و بازارهای میوه و تره بار محدود نمی‌شود اظهار کرد: این سازمان با توجه به برند و نشان معتبری که دارد از شخصیت ویژه‌ای برخوردار است که می‌تواند برای مدیریت شهری تشخص ایجاد کند.

طباطبایی‌نژاد در پایان اقدام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در برپایی جشنواره ارگانیک را اقدامی ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره نشان می‌دهد که مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به تامین غذای سالم برای شهروندان دارد و استقبال خوب مردم نشان می‌دهد که این سازمان از اعتماد عمومی به عنوان یک سرمایه اجتماعی ارزشمند برخوردار است. گفتنی است «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» از بیست و دوم تا سی‌ام آذر ماه جاری (شب یلدا) در بوستان گفت‌وگو آماده پذیرایی از شهروندان است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها