|
کدخبر: 75977

آقاخانی: "نون.خ" از کرمانشاه استارت خورد

کارگردان سریال "نون.خ" با اشاره به ساخت سری دوم این سریال در کرمانشاه، گفت: با وجود تصویربرداری سریال در استان کرمانشاه، اما این پروژه یک پروژه ملی است و قرار است تمام مردم ایران آن را ببینند و با همین رویکرد ساخته می‌شود.

گسترش نیوز - سعید آقاخانی در حاشیه مراسم افتتاح فصل دوم سریال "نون.خ" در روستای پریان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سری دوم این مجموعه ادامه سری اول سریال خواهد بود و کاراکترها و شخصیت های داستان در آن حفظ می شود، گفت: در سری دوم قرار نیست اتفاق خاصی بیفتند و به نوعی داستان روایت سری اول مجموعه خواهد بود و تنها در بحث فضا و لوکیشن تغییراتی خواهیم داشت و با توجه به زمانی که برای آماده‌سازی سریال داریم بهتر می‌توانیم زیبایی‌های استان کرمانشاه را نمایش دهیم.

aghakhani.jpg

وی با اشاره به مشارکت مالی استانداری کرمانشاه در ساخت این سریال، گفت: قصه این کار نوشته شده و قرار نیست با مشارکت مالی که استانداری کرمانشاه داشته، کار تبلیغاتی برای این نهاد انجام دهیم و قصه کماکان به شکل قبل ادامه می‌یابد.

آقاخانی تصریح کرد: به هیچ عنوان قرار نیست کار عجیب و غریبی در سری دوم مجموعه انجام شود واصلا قرار نیست موضوعی در استان کرمانشاه را مبالغه آمیز طرح کنیم، طوری که توی ذوق مخاطب بزند.

وی تاکید کرد: این سریال در کرمانشاه ساخته می‌شود، اما قرار است تمام ایران آن را ببینند، بنابراین تلاش ما این است که یک کار ملی بسازیم.

کارگردان سریال "نون.خ" با اشاره به ادامه‌دار شدن این سریال گفت: در نظر داریم ساخت این سریال را ادامه دهیم و قطعا محتوای داستان فصل‌های بعدی نیز درباره قوم کُرد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، آقاخانی با اشاره به طرح برخی انتقادات از شخصیت "کژال" دراین سریال گفت: در هر قومی آدم‌های متفاوتی وجود دارند، در این سریال هم به همین شکل در کنار اینکه پنج زن آرام و مهربان و لطیف هستند، شخصیت کژال کمی مردانه است و همین تناقض باعث ایجاد کُمدی می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر نتوانیم در سریالی تناقض و درگیری ایجاد کنیم که کلا نمی‌شود فیلم کُمدی ساخت.

کارگردان سریال "نون.خ" در ادامه با اشاره به محدودیت های بسیار در ساخت سریال های طنز، گفت: این محدودیت ها تنها به تلویزیون و ممیزی‌های آن محدود نمی‌شود و بخش عمده آن به صنوف و قومیت‌های ایران برمی‌گردد و برای ساخت فیلم طنز درباره صنف یا قوم خاصی باید بسیار آهسته حرکت کنیم و موضوعاتی مطرح کنیم که به کسی برنخورد.

وی یادآور شد: برخی از ملاحظات و حساسیت‌ها کاملا بجاست، اما در کل ساخت کار طنز طوری که به کسی برنخورد کار بسیاری سختی است و ما هم تلاشمان این است که جوری قصه را روایت کنیم و جوری کاراکترها را بچینیم که مشکلی پیش نیاید و اساسا کار طنز ساختن کار سختی است.

آقاخانی ساخت سریال‌های طنز را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و افزود: تلویزیون در این زمینه بسیار تلاش می‌کند و مجموعه‌های طنز مختلفی هم ساخته می‌شود، اما در این بین برخی موفق شده و برخی دیده نمی‌شوند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها