|
کدخبر: 56680

قائم مقام شبکه ۳:

«حالا خورشید» در تدارک بازگشت

محسن یزدی در برنامه «به خانه برمی‌گردیم» شبکه پنج سیما حضور یافت و از تدارک عوامل «حالا خورشید» برای شروع این برنامه خبر داد.

گسترش نیوز - محسن یزدی قائم مقام شبکه سه سیما امروز یکشنبه نهم تیرماه در برنامه «به خانه برمی‌گردیم» که از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود، حضور پیدا کرد و درباره برنامه‌های تابستانی شبکه سه سیما گفت: «عصر جدید» پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیون است که مردم اقبال زیادی به آن نشان می‌دهند و ما سعی کردیم در «عصر جدید» و «ستاره‌ساز» به گستره‌ای از مردم کشور در شهرستان‌ها بپردازیم.

Rashidpour8.jpg

وی ادامه داد: برخی از مردمی که در این برنامه‌ها شرکت کردند تا به حال تهران را هم ندیده بودند و این برای ما مهم بود که مردم شهرستان‌ها به یک امکان برابر دست پیدا کنند.

یزدی به برنامه‌های سیاسی شبکه اشاره و عنوان کرد: «میدان انقلاب» و «بدون توقف» که به شکلی صریح به سوالات ذهنی جوانان و مردم می‌پردازد از دیگر برنامه‌های ما هستند.

قائم مقام شبکه سه در زمینه سریال‌سازی نیز گفت: در حوزه سریال‌سازی، کارهای طنزی داریم که بعد از «گاندو» پخش می‌شود. «گاندو» این تحلیل را که اقبال زیادی به سریال‌های پلیسی وجود ندارد تغییر داد، مساله این سریال مساله روز است و خیلی صریح به این سوژه پرداخته است.

وی از بازگشت یک برنامه پرمخاطب خبر داد و اعلام کرد: برنامه «حالا خورشید» هم به زودی به آنتن برمی‌گردد و عوامل برنامه مهیای تولید آن می‌شوند. همچنین «سلام صبح بخیر» هم در شکل و شمایل دیگری ادامه پیدا می‌کند.

یزدی در پایان گفت: ما عصرها یک باکس مستند داریم، مسابقه‌ای به نام «میدان» را نیز در حوزه اقتصاد طراحی کرده‌ایم که محصولی در آن ارایه و برای آن سرمایه‌گذار پیدا می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر