|
کدخبر: 49456

جایگزین رشیدپور و «حالا خورشید» مشخص شد

تهیه‌کننده برنامه تازه صبحگاهی شبکه سه ضمن تشریح جزییات این برنامه تأکید کرد که اولویت سازندگان برجسته‌سازی بریده‌های برنامه در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی نیست.

گسترش نیوز - ابوالفضل صفری تهیه‌کننده برنامه صبحگاهی شبکه سه که قرار است در سال جدید جایگزین برنامه «حالا خورشید» در کنداکتور این شبکه شود، درباره زمان پخش این برنامه عنوان کرد: قرار ما با صداوسیما این است که از اول اردیبهشت برنامه را روی آنتن ببریم و حالا ممکن است با یکی دو روز تفاوت در همان روزهای ابتدایی اردیبهشت پخش شود.

rashidpoor.jpg

وی با اشاره به اینکه دکور این برنامه در حال آماده‌سازی است اظهار کرد: دکور این برنامه، جدید و خلاقانه است که توسط سپیده شریفی طراحی شده و اجرا می‌شود. دکور ویژه‌ای طراحی شده که یکی از نقاط برجسته برنامه می‌تواند محسوب شود.

برای حاشیه و شبکه‌های اجتماعی برنامه نمی‌سازیم

این تهیه‌کننده درباره رویکرد محتوایی برنامه هم توضیح داد: ما در این برنامه تولید محتوا داریم و گویی یک روزنامه را تصویری کرده‌ایم. برنامه‌سازی ما به شیوه کلاسیک یعنی تولید بر اساس متن پیش می‌رود و نه اینکه بر اساس حواشی تولید محتوا کنیم. درواقع اولویت ما برجسته‌سازی بریده‌های یک دقیقه‌ای برنامه در اینستاگرام نیست! نکته‌ای که تلویزیون اکنون گرفتار آن شده و از عوامل می‌خواهند در برنامه یک دقیقه را هم به گونه‌ای بسازند که در شبکه‌های اجتماعی بچرخد و بعد کل برنامه از دست می‌رود. حاصل این رویکرد اتفاقاتی مثل حاشیه‌های حضور مسعود فراستی در یک برنامه تلویزیونی را رقم زد.

وی اضافه کرد: ما یک مجله تصویری تهیه می‌کنیم و برنامه از بخش‌های مختلف خبری، واکنشی، پرونده و… تشکیل شده است. پرونده‌های ما درباره موضوعات مختلف مثل سینماست و همه موضوعات را از منظر اجتماعی نقد می‌کنیم نه اینکه از دید نقد تخصصی سینمایی بحث کنیم.

مجری ما از چهره‌های جوان و جدید است

صفری درباره اجرای این برنامه تلویزیونی هم عنوان کرد: تیم این برنامه از چهره‌های جوان و جدید بهره گرفته و حسین کلهر که قرار است اجرای برنامه را برعهده داشته باشد هم از همین افراد است.

وی درباره نحوه پخش این برنامه گفت: این برنامه به شکل صبحگاهی در بهار، به شکل عصرگاهی در تابستان و به شکل شبانه در پاییز و زمستان روی آنتن خواهد رفت.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها