|
کدخبر: 47750

خواننده «ژن خوک» مشخص شد / لیست اکران‌های نوروز ۹۸ اعلام شد

اسامی فیلم‌هایی که قرار است عید نوروز اکران شود اعلام شد که «متری شیش و نیم» به سرگروهی آستارا، «غلامرضا تختی» به سرگروهی استقلال، «چهارانگشت» به سرگروهی زندگی، «زندانی‌ها» به سرگروهی «آزادی»، «رحمان ۱۴۰۰ » به سرگروهی «ایران»، «ژن خوک» به سرگروهی باغ کتاب و «آهوی پیشونی سفید ۳ » به سرگروهی فرهنگ نمایش داده می‌شوند.

گسترش‌نیوز: حوزه سینما در هفته گذشته شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می‌پردازیم. اسامی فیلم‌هایی که قرار است عید نوروز اکران شود اعلام شد که «متری شیش و نیم» به سرگروهی آستارا، «غلامرضا تختی» به سرگروهی استقلال، «چهارانگشت» به سرگروهی زندگی، «زندانی‌ها» به سرگروهی «آزادی»، «رحمان ۱۴۰۰ » به سرگروهی «ایران»، «ژن خوک» به سرگروهی باغ کتاب و «آهوی پیشونی سفید ۳ » به سرگروهی فرهنگ نمایش داده می‌شوند.

قربان محمد پور از برنامه‌ریزی برای اکران عید فطر فیلم سینمایی «دختر شیطان» خبر داد.

این هفته دوبار جلسه شورای صنفی نمایش برای تعیین فیلم‌ها و سرگروه‌های اکران نوروزی لغو و بالاخره در روز چهارشنبه ۲۲ اسفند به نتیجه رسیدند که این اتفاق، حاشیه‌ها و گمانه زنی‌های فراوانی به همراه داشت.

قیمت بلیت‌های سینما برای سال ۹۸ فعلا افزایش نیافته است.

دو نسخه‌ای شدن نمایش خانگی فیلم سینمایی «هزارپا» حاشیه‌هایی را به دنیال داشت که ابوالحسن داودی کارگردان آن توضیحاتی ارائه داد.

سید حامد حسینی از رایزنی با شرکت پخش ترکیه‌ای برای اکران «سرو زیرآب» در این کشور خبر داد.

با تغییراتی که این روز‌ها محمد رضا هنرمند روی «سمفونی نهم» انجام می‌دهد این فیلم با نسخه جدید اکران می‌شود.

محسن چاووشی برای فیلم سینمایی «ژن خوک» سعید سهیلی می‌خواند، این فیلم جزء آثاری است که در اکران نوروزی قرار دارد.

جایزه یونسکو به فیلم سینمایی «۲۳ نفر» اعطا شد این فیلم در جشنواره ۳۷ فجر حضور داشت.

فیلم سینمایی «روز‌های نارنجی» ساخته آرش لاهوتی در هجدهمین حضور جهانی خود در جشنواره بین‌المللی فیلم هنگ کنگ روی پرده می‌رود.

ارسال نظر