|
کدخبر: 45512

آغاز مراسم اختتامیه جشنواره فجر + جزئیات

مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، امشب از ساعت ۱۸:۳۰ در برج میلاد برپاست. مجری اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر «محمدرضا شهیدی‌فرد» خواهد بود. طبق برنامه‌ریزی‌ها این مراسم حدود دو ساعت به طول می انجامد.

گسترش نیوز : مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، امشب در برج میلاد برگزار می‌شود.

fajr-1.jpg

مراسم اختتامیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، امشب از ساعت ۱۸:۳۰ در برج میلاد برگزار می شود.

قرار است به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از ۲۳ آزاده سرافراز دفاع مقدس که فیلم «۲۳نفر» نیز روایتی از زندگی آن‌هاست، در این مراسم تجلیل شود.

مجری اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر «محمدرضا شهیدی‌فرد» خواهد بود. طبق برنامه‌ریزی‌ها این مراسم حدود دو ساعت به طول می انجامد.

شبکه نمایش پخش زنده این مراسم فرهنگی هنری را بر عهده دارد.

مراسم پایانی جشنواره‌ی فیلم فجر با قرائت قرآن مجید در سالن همایش‌های برج میلاد آغاز شد.

وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی، سید صادق موسوی، علیرضا تابش، سید محمد طباطبایی نژاد مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، جمشید مشایخی، علی نصیریان، محمد حسین قاسمی، غلامرضا موسوی، الناز شاکردوست، نیلوفر خوش خلق و... حضور دارند.

لحظات پیش از شروع آیین پایانی جشنواره فیلم فجر در برج میلاد، ازدحام زیاد مردم در بیرون از سالن و نیز داخل مرکز همایش‌های "برج میلاد" شلوغی و هرج و مرج زیادی را ایجاد کرده بود.

این ازدحام همانند سال گذشته باعث شده، دست اندرکاران به بحث و جدل با کسانی بپردازند که مشخص نیست چطور کارت ورود دارند و هیچ تذکری هم برای ننشستن در جایگاه ویژه اهالی رسانه را نمی‌پذیرند.

همچنین این مراسم در حالی آغاز شد که تعداد زیادی از مردم علاقه مند به حضور در مراسم از ساعت‌ها قبل پشت درهای مرکز همایش‌ها به انتظار ایستاده‌اند که بتوانند کارت ورود به اختتامیه را پیدا کنند.

علی نصیریان از هنرمندانی است که حضورش در سالن های احتمال جایزه گرفتنش را تقویت می‌کند.‌

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر