|
کدخبر: 43840

پیکر «حسین محب‌اهری» تشییع شد

پیکر زنده یاد «حسین محب‌اهری» بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون پس از تحمل سال‌ها درد و رنج در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

گسترش‌نیوز : مراسم پیکر زنده یاد «حسین محب‌اهری» صبح امروز -پنجشنبه ۲۷ دی ماه- از مقابل تالار وحدت به سمت خانه ابدی تشییع شد.

در این مراسم که با حضور اهالی هنر در عرصه‌های مختلف صورت گرفت، آیاتی از قرآن کریم قرائت شد و پس از آن اصغر همت که اجرای برنامه را بر عهده داشت و چند تن از هنرمندان دیگر نظیر مریم کاظمی و آتیلا پسیانی سخنانی را در وصف این هنرمند بیان کردند.

«حسین محب اهری» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که از مدتی پیش به بیماری سرطان غدد لنفاوی مبتلا بود، در سن ۶۷ سالگی در بیمارستان لاله تهران جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. او سال‌ها با این بیماری و مشکلات آن دست و پنجه نرم کرد ولی در نهایت پس از گذشت روزهای سخت بسیاری جان به جان آفرین تسلیم کرده و آرام گرفت.

وی اواسط آذرماه امسال پس از طی دوره اول درمان و با بهبودی نسبی به صحنه تئاتر برگشت اما به دلیل ضعف جسمانی و تشدید بیماری اواخر آذرماه دوباره در بیمارستان بستری شد.

محب اهری فعالیت هنری خود را از میانه دهه پنجاه آغاز کرد و دهه شصتی‌ها این بازیگر را با برنامه نمایشی مبصر چهار ساله کلاس می‌شناسند، اما او در آثاری مانند محله بهداشت، سربداران، باجناق ها، چاق و لاغر، پایتخت، معمای شاه، اسپاگتی در هشت دقیقه، وقتی همه خواب بودیم، پسر آدم دختر حوا و... بازی کرده است.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها