|
کدخبر: 41788

نظر توییتری‌ها درباره بمب؛ یک عاشقانه

تماشاگران فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» در شبکه اجتماعی توییتر از احساسشان درباره دیدن این فیلم نوشتند.

گسترش نیوز: « بمب؛ یک عاشقانه»، فیلم جدید پیمان معادی که داستانی را در میانهٔ سال‌های جنگ و اوج بمباران‌های تهران روایت می کند، دستمایه توییت های مخاطبانی شده که به تماشای این فیلم نشسته اند و با آن به خاطرات روزهای جنگ سفر کرده اند.

برخی از این توییت ها را که با هشتگ بمب یک عاشقانه یا بمب منتشر شده، در ادامه می خوانید:

- فیلم بمب، فیلمی است که زندگی توش در جریانه با همه رنج‌ها و دردهاش. جنگ، نمیتونه جلوی زندگی کردن را بگیره اما جلو آرزو و آرزو داشتن را میگیره.

- یه موقع هایی هست که خیلی سخته ولی یه خوبی داره. اونم اینه که آدم بفهمه چقد میتونه رو یارش حساب کنه اونوقت تکلیفش معلوم میشه.

بمب یک عاشقانه عالی بود، یه طنز ریز غیر مستهجن هم داشت که واقعا تحسین برانگیزش میکرد. خدا حفظت کنه آقای معادی.

- ولی کاش یه تایم بندی می‌کردن، شصتیا و هفتادیا همزمان فیلم رو نمی‌دیدن، فیلم طنز تلخ داشت، تلخش شصتیا رو غمگین میکرد، ولی واسه هفتادیا جدی خنده دار بود

به بدبختی زیسته شده ما می‌خندیدن لعنتیا :)))

- لعنت به #جنگ، لعنت به آژیر قرمز...

- دیشب با یکی از دوستان دل رفتیم سینما ایران؛ «بمب، یک عاشقانه» ازین تیکه‌های گاه به گاهی که به برخی شعارهای انقلابی انداخته بودن، بگذریم، فیلم بسیار زیبا و نوستالژیکی بود. از ته دل، هم خندیدیم هم غصه خوردیم

- با اینکه یادم نمیاد جنگ چیه و چی شد، اما با دیدن این فیلم عمیقا حسش کردم، طنز بسیار غم انگیزی از جنگ، سیاست زدگی، عشق، و مرگ. بالاخره بعد مدتها تو سینما حس کردم فیلم خیلی ارزشمند دیدم.

- بمب یک عاشقانه رو امروز دیدم. داستان پیوسته و خوب، بازی های عالی (مخصوصا بازیگران خردسال)... ولی نکته اصلی طنز عالی و منطقیه که تو کل فیلم جریان داره و یه جاهایی به اوج میرسه. نوع طنزش هم طوریه که تماشاگر کاملا باهاش هم ذات پنداری میکنه. در کل معادی تو سینما حرف برا گفتن داره

- دیشب فیلم بمب یک عاشقانه رو دیدم از نظر هنری فوق العاده بود ، کادر بندی های استاد کلاری فوق العاده انگار با خط کش کادر بسته بود میشه گفت کادرهاش خوراک عکاسی بود ، دکور رنگ فیلم هم واقعاً می تونست فضا رو زیبا و ملموس کنه ، بازی‌ها هم واقعا حرفه حتی کودکان فیلم هم خوب بودن.

- بمب یک عاشقانه هم تو دسته‌ی فیلم‌هایی که یک‌بار دیدنشون خوبه قرار میگیره

- فیلم #بمب_یک_عاشقانه / شاید یک دقیقه دیگر برای گفتن "دوست دارم" دیر باشد...

- بمب،یک عاشقانه رو ببینیم و بفهمیم که شاید هر لحظه از زندگیمون لحظه ی اخر باشه پس بکنیم کارهایی که باید انجام بدیم،بگیم حرفایی رو که باید بزنیم و در ضمن از یک فیلم با حال و هوای عالی با موسیقی عالی اذت ببریم

"بمب ، یک عاشقانه" خیلی زیبا بود ! لذت بردم و بابت اینکه تا بحال عاشق نشدم حسرت خوردم

- بمب، یک عاشقانه هیچی نداشت به جز موسیقی زیباش. خسته نشدن انقدر یک اکیپ دور هم فیلم ساختن؟!؟

- به نظرم «بمب؛ یک عاشقانه» فیلم زیبایی بود که با موسیقی النی کاریندرو زیباتر شد.

- فیلم بمب یک عاشقانه رو دیدم و حقیقتا از دیدن وحشت جنگ ایران و عراق هنوز تنم داره می‌لرزه! موندم بعضیا چطوری انقدر راحت به طبل جنگ میکوبن؟ نمیدونن جنگ همه چی و زندگی مردم رو نابود می‌کنه یا نفعشون تو جنگه یا چی؟! هر روز با دلهره حمله و انفجار زندگی کردن وحشتناکه!

- بمب یک عاشقانه. حقیقتا از دیدنش لذت بردم. کم تنش بود. یه داستان عاشقانه که یه جاهاییش یه کمدی لطیفی وجود داشت؛ نه از داستان پرتت میکرد نه میذاشت زیادی غرق قسمت عاشقانش شی... خیلی چیزا میتونم دربارش بگم. بنظرم ارزش دیدن داره.

- بمب یک عاشقانه رو امشب دیدم. عالیه. یه بغض کوچیک تو کل فیلم باهاته در عین حال که تورو میخندونه. اصلا نمیخواد که تورو به گریه بندازه. بهت میگه که اگه یه چیز از نظر تو بده ممکنه از نظر یکی دیگه خوب هم باشه . تو رو میبره به گذشته ... و بعد تورو به یاد آدمهایی ..

- بمب یک عاشقانه پیمان معادی فیلمی خسته کننده، شعاری با بازیهای بد، دیالوگهای عاشقانه بدتر. فیلم اساسا هیچ موضوعی نداره. لابد معادی فکر کرده نشون دادن بدبختی مردم زیر بمب و موشک به قدر کافی جذابیت و نوستالژی داره که دیگه نیازی به نوشتن فیلمنامه نیست.

- فیلم «بمب،یک عاشقانه» اونقدر قشنگ بود که کل خانواده دیالوگ هاش رو وارد روزمرمون کردیم

- فیلم بمب یک عاشقانه رو ببینید. تلنگر خوبیه برای اینکه زندگی رو سخت نگیرید و عاشق باشید. محبت کنید و محبت ببینید

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها