|
کدخبر: 90804

کشف کارگاه تولید داروی قاچاق

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف کارگاه تولید و بسته داروهای قاچاق و غیر بهداشتی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریالی در شهرستان دماوند، خبر داد.

گسترش نیوز: سردار "کیومرث عزیزی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی برآورد و اشراف اطلاعاتی دقیق پلیس مبنی بر وجود کارگاه تولید دارو نیروزا قاچاق و انبار دپوی آن در یکی از محله‌های بخش رودهن دماوند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری بخش رودهن و پلیس آگاهی قرار گرفت.

azizi.jpg

این مقام مسئول انتظامی، افزود: عوامل انتظامی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و میدانی در سطح بخش نهایتاً موفق به شناسایی انبار ۳ طبقه و کارگاه تولید و بسته بندی مواد نیروزا شدند.

وی ادامه داد: پلیس پس از انجام هماهنگی‌های لازم قضائی و ورود به محل ابتدا با ممانعت و مقاومت شدید و چند ساعته مالک و متهم اصلی روبه رو شد که در نهایت متهم اصلی و ۲ نفر دیگر از همدستانش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران، تصریح کرد: در بازرسی از این کارگاه اقلامی شامل ۲۱ میلیون عدد آمپول نیروزا با نام‌های تجاری مشخص، ۳ میلیون عدد قرص نیروزا، ۳ هزار عدد قوطی پودر و مکمل غذایی ورزشی، یک میلیون عدد آمپول خالی، مقادیری مواد مخدر، ۴ دستگاه خودرو وانت و سواری، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین و … کشف شد.

سردار عزیزی با اشاره به اینکه داروهای کشف شده برابر نظر کارشناسان معادل ۱۲۰ میلیارد ریال ارزش گذاری شده است، تصریح کرد: این داروها همگی قاچاق و به صورت غیر علمی و بهداشتی تولید که در این راستا پرونده تشکیل و ضمن ارجاع به مقام قضائی و صدور احکام کیفری ۳ متهم با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه با بیان اینکه پلیس در برخورد با این گونه جرایم که با سلامت و جان شهروندان در ارتباط است بسیار جدی است از شهروندان مسئولیت پذیر و قانون مدار تقاضا کرد که هر گونه فعالیت و تردد مشکوک را بلافاصله با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها