|
کدخبر: 87292

رکورد جدید تصادف زنجیره‌ای در ایران/ ۲۰۰ خودرو!

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: در اثر برخورد ۲۰۰ خودرو در تصادف زنجیره‌ای در اتوبان قزوین به زنجان سه نفر کشته و ۱۱ نفر مجروح شدند.

گسترش نیوز - قدرت الله مهدی خانی دقایقی قبل اظهارکرد: تصادف زنجیره‌ای در محور قزوین به زنجان در لاین شمالی متأسفانه ۳ کشته بر جای گذاشت.

وی اضافه کرد: در این حادثه که بر اثر کولاک شدید رخ داد ۲۰۰ دستگاه خودرو باهم برخورد کردند.

auto-ghazvin3.jpg

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: در این حادثه بر اثر ترمز ناگهانی یک خودرو که دید کافی نداشت خودروهای بعدی و چند تریلر و کاموین و خودروی سواری با هم برخورد کردند و این تادف زنجیره‌ای شکل گرفت.

وی اظهارکرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های شهرهای قزوین و تاکستان منتقل شدند.

مهدیخانی یادآور شد: با حضور نیروهای امدادی، پلیس راه، اورژانس و هلال احمر مسیر مسدود شده تا ساعتی دیگر بازگشایی خواهد شد.

auto-ghazvin1.jpg

آمار مصدومین اتوبان قزوین زنجان به ۱۶ تن رسید

سلطانی گفت: بر اثر این سانحه، ۱۶ نفر مصدوم شدند که تمامی مصدومین در محل درمان اولیه و به بیمارستان‌های شفاء و تامین اجتماعی تاکستان منتقل شدند.

دکتر سهیل سلطانی رئیس مرکز اورژانس قزوین بیان کرد: در پی تصادف زنجیره‌ای امروز که در لاین شمالی اتوبان قزوین زنجان، در محور تاکستان ابهر اتفاق افتاد، سه نفر در دم فوت کردند.

وی گفت: با توجه به آمار مجروحین، بر اثر این سانحه، ۱۶ نفر مصدوم شدند که تمامی مصدومین در محل درمان اولیه و به بیمارستان‌های شفاء و تامین اجتماعی تاکستان منتقل شدند.

سلطانی افزود: متاسفانه این حادثه که موجب مرگ سه نفر از هموطنان شد، بر اثر کولاک شدید در این محور و کاهش دید رانندگان بواه است.

auto-ghazvin2.jpg

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها