|
کدخبر: 85970

کشف یک تن مواد مخدر در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان در شهرستان ایرانشهر و کشف یک تن و ۱۳۹ کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.

گسترش‌نیوز: سردار محمد قنبری روز سه‌شنبه در این‌باره اظهارکرد: پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق از مناطق مرزی به حوزه شهرستان ایرانشهر با استفاده از خودروهای تیزرو دست یافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی ایرانشهر پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی ظهر روز گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با ۲دستگاه سواری پژو در حال جابه جایی محوله موادمخدر در مسیر ایرانشهر- خاش بودند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در این عملیات مقتدرانه در پاکسازی از منطقه درگیری ضمن دستگیری یکی از قاچاقچیان در بازرسی از خودروها یک تن و ۱۳۹کیلو و ۵۸۷گرم انواع موادمخدر شامل یک تن و ۲۷ کیلو و ۸۸۷ گرم تریاک، ۱۱۱ کیلو و ۷۰۰گرم حشیش کشف کردند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه ادامه دارد.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار -میلک واقع شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها