|
کدخبر: 84119

مرگ دلخراش یک جوان در تصادف با تریلی

رئیس اورژانس اردستان گفت: تصادف یک موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی تریلی در محور ترانزیت اردستان باعث کشته شدن یک جوان شد.

گسترش‌نیوز: ولی الله سلامه زاده، اظهار کرد: تصادف یک موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی تریلی در محور ترانزیت اردستان ساعت ۱۲ و پنج دقیقه به سامانه ۱۱۵ گزارش شد.

وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس در کمتر از پنج دقیقه به محل رسیدند و پس از بررسی صحنه با پیکر بی‌جان راکب موتورسیکلت رو به رو شدند، افزود: این جوان حدود ۲۷ سال سن داشت. پیکر این فرد که در دم جان خود را از دست داده بود، به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شد. علت حادثه توسط عوامل پلیس راه در حال بررسی است.

رئیس اورژانس اردستان با بیان اینکه بارها در جلسات مختلف و مخصوصا شورای ترافیک شهرستان متذکر شدم که باید برای محور ترانزیت اردستان فکر اساسی شود، گفت: پیشنهاد دادیم باید باند کندرو برای این محور در نظرگرفته شود تا رانندگانی که قصد استفاده از خدمات کنار جاده‌ای را دارند از باند کندرو عبور کنند، ولی تاکنون اقدام موثری انجام نشده است.

سلامه زاده با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون حادثه‌های مختلف و حتی دلخراشی در محور ترانزیت اردستان اتفاق افتاده است، گفت: محور ترانزیت اردستان یکی از چهار نقطه حادثه خیز شهرستان است و نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر