|
کدخبر: 69514

بازداشت ۲ سارق خودرو در پایانه مرزی چذابه

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان از بازداشت دو سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

گسترش نیوز - سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام خبر بازداشت دو سارق محتویات خودرو در پایانه مرزی چزابه، درباره جزییات این خبر اظهار کرد: در راستای تامین امنیت زائران اربعین حسینی در مواکب، پارکینگها و مسیرهای تردد به سمت پایانه مرزی چذابه، مأموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و گشت اطلاعاتی به دو متهم با دو خودروی پژو که قصد خروج از پارکینگ مرز چذابه داشتند، مشکوک و آنها را برابر مقرارات متوقف کردند.

dastgirii.jpg

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان افزود: با استعلام از سامانه مشخص شد یک خودرو مسروقه و پلاک خودروی دوم نیز سرقتی است.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی چهار عدد باتری خودرو، چهار عدد زاپاس، ۱۵ دستگاه تلفن‌همراه، دو تخته چادر خودرو، هشت عدد ضبط صوت، چهار دستگاه سیستم صوتی، وسایل و ابزار، تعدادی مدارک هویتی، چک بانکی، وجه نقد به مبلغ ۵۶ میلیون ریال، مقداری پول عراقی و مقادیری موادمخدر کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیسی تا کنون به هشت فقره سرقت محتویات داخل خودرو و جیب‌بری اعتراف کردند.

موسوی با بیان اینکه تحقیقات برای کشف سایر جرایم احتمالی همچنان ادامه دارد، گفت: با به‌کارگیری تمام نیرو و امکانات در تمامی حوزه‌ها تا بازگشت آخرین زائر به کشور تمهیدات لازم اندیشیده شده و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت‌طلب اهداف خود را اجرایی کنند.

امروز برخی رسانه‌ها با انتشار تصاویری از وضع ناهنجار و ناامنی پارکینگ خودروها در مرز چذابه خبر داده بودند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها