|
کدخبر: 68745

پنج کشته و زخمی در حادثه تصادف نیسان‌ها + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به تصادف نیسان حامل بار برنج با نیسان شاسی بلند در اتوبان تهران - قم گفت: این حادثه یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

گسترش‌نیوز: جلال ملکی، ضمن بیان اینکه حادثه مذکور در ساعت ۳:۴۵ دقیقه بامداد امروز( یکشنبه ۲۱مهر)، به وقوع پیوسته است، گفت: دراین حادثه، دو دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران_قم نرسیده به خروجی واوان مقابل تیر شماره ۱۲۱ و حدودا شش کیلومتر پس از عوارضی تهران با یکدیگر برخورد داشته‌اند.

tasadofnissan072101.jpg

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه طی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: در این حادثه دو دستگاه خودرو شامل یک نیسان باری حامل بار برنج که از یکی از شهرهای شمالی در حرکت بوده با دو نفر سرنشین و یک دستگاه خودرو شاسی بلند نیسان سرانزا با سه نفر سرنشین به شدت با یکدیگر برخورد کرده و بر اثر این حادثه خودرو نیسان باری به حالت نیمه واژگون در آمده و هر دو دستگاه خودرو کاملا شعله‌ور شدند.

وی با اشاره به اینکه پیش از رسیدن نیروهای آتش‌نشان سه سرنشین خودرو سرانزا که سه مرد بودند و یک خانم از خودرو نیسان باری خارج شدند، اظهار کرد: دو مرد از خودرو سرانزا و این خانم پیش از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی به مراکز درمانی منتقل شده بودند و یک نفر از سرنشینان خودرو سرانزا همچنان در محل حادثه حضور داشت.

tasadofnissan072102.jpg

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: راننده خودرو نیسان در خودرو محبوس شده بود که آتش‌نشانان همزمان با عملیات خاموش کردن آتش اقدام به برش قطعات ماشین برای خروج راننده کردند. راننده که مردی حدودا ۴۰ ساله بود دچار سوختگی شدید شده که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده.سایر سرنشینان نیز مصدوم شده و مراحل درمانی‌ را طی می‌کنند.

وی افزود: هر دو خودرو به محل امن تحویل داده شده و محل حادثه برای بررسی بیشتر تحت اختیار عوامل پلیس راهور قرار گرفت. در ساعت ۱۰: ۵ بامداد نیز عملیات نیروهای آتش‌نشانی به پایان رسید.

tasadofnissan072103.jpg

ملکی در پایان ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش‌ آمده، از رانندگان به‌ویژه در ساعات پایانی شب خواست تا جانب احتیاط را رعایت کرده و هرگاه احساس خستگی کردند حتما خودرو را در محل امنی متوقف کرده و استراحت کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر