|
کدخبر: 64941

سارقان مسلح طلافروشی در دام پلیس

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری ۲ نفر از سارقان نافرجام طلا فروشی پس از ۵۰ روز متواری شدن خبر داد.

گسترش‌نیوز: سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان گفت: در مرداد ماه امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبری مبنی بر تیراندازی به سمت یک مغازه طلافروشی و سرقت نافرجام در یکی از محلات این شهرستان به پلیس اعلام شد.

او افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و با بررسی‌های اولیه مطلع شدند که سارقان مسلح با تیراندازی به سمت مغازه طلافروشی قصد سرقت داشته‌اند که به دلایل نامعلومی نتوانسته‌اند نیت شوم خود را عملی کنند و با موتورسیکلت متواری شده‌اند.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری متهمین متواری در دستور کار ماموران قرار داشت، خاطر نشان کرد: پس از ۵۰ روز کار فنی، اطلاعاتی و پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند ۲ نفر از سارقان مسلح را در استان کرمان و شهرستان اقلید شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه کارآگاهان موفق شدند با اخذ نیابت قضائی در دو عملیات ضربتی، هر ۲ نفر متهم را دستگیر کنند، خاطر نشان کرد: در بازرسی از منزل آنان، یک قبضه اسلحه جنگی کلاش که در سرقت نافرجام استفاده شده است کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان ضمن اقرار به تیراندازی و سرقت نافرجام، روانه زندان شدند، از واحد‌های صنفی خواست تا با رعایت نکات ایمنی مانع از وقوع سرقت شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر