|
کدخبر: 64741

دستگیری قاتل فراری حین خروج از کشور

فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از دستگیری قاتلی که پس از یک نزاع در شهرک رزمندگان اهواز متواری شده پیش از رفتن به عراق خبر داد.

گسترش نیوز - سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: پس از اعلام وقوع یک فقره نزاع منجر به جرح در منطقه شهرک رزمندگان این شهر، ماموران کلانتری ۱۷ به محل حادثه اعزام شدند.

ghatel02.JPG

او افرود: نزاع و درگیری به وجود آمده پس از تصادف بین یک خودروی سواری سمند و موتورسیکلت حادث شده که متعاقب آن راکبین پس از مشاجره لفظی شدید با یکدیگر درگیر و راننده خودروی سمند به وسیله چاقو راننده موتورسیکلت را مجروح و ازصحنه متواری شده است. سرهنگ دالوند بیان داشت: پس از انتقال شخص مجروح به بیمارستان، به دلیل شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد و همین امر باعث شد، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گیرد. تصریح کرد: ماموران ظرف مدت کمتر از ۳ ساعت از وقوع قتل، قاتل را که یک جوان ۲۳ ساله و دارای اعتیاد به مصرف مواد مخدرصنعتی بود در حالی که با به همراه داشتن مبالغی وجوه نقد قصد خروج از کشور و رفتن به عراق داشت در یکی از روستا‌های شهرستان حمیدیه، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه، دستگیرکنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها