|
کدخبر: 64667

دو دانشجوی دانشگاه شیراز جان باختند

مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز با اعلام خبر فوت دو دانشجوی این دانشگاه گفت: یک دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشکده کشاورزی بر سانحه تصادف و یک دانشجوی دیگر بر اثر برق گرفتگی در گذشتند.

گسترش نیوز- جواد تشخوریان، مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز، با اشاره به مرگ دو دانشجوی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز توضیح داد: در هفته گذشته دو نفر از دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز در مقطع کارشناسی ارشد به نام ندا علی‌توکلی و سجاد افراش در حوادثی جان خود را از دست دادند. در تاریخ ۱۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ مرحوم خانم توکلی در مکان ورودی دانشکده قصد گرفتن ماشین برای تردد خود را داشتند که خودرو وانت بار از مسیر خود در جاده منحرف شده و با وی برخورد می‌کند.

hadese.jpg

وی ادامه داد: عصر روز ۱۳ شهریور ماه سال ۱۳۹۸ نیز سجاد افراش در نمایشگاه مزرعه دانشکده شیراز که با همکاری یکی از شرکت‌های خصوصی برگزار شده بود بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد. این دانشجو قصد تثبیت بنر غرفه شان را داشت، در حالی که پشت بنر پریز برق نصب شده بود. در نتیجه این دانشجو در حال تثبیت بنر با پریز برق که ایمنی لازم را نداشت برخورد می‌کند و دچار برق گرفتگی می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز گفت: پیگیری‌ها جهت بررسی‌های لازم توسط کارشناسان انجام خواهد شد. نمایشگاه در دانشکده کشاورزی برگزار شده و قرار است که حتما کارشناسی لازم انجام شود و اگر در واقعیت امر کوتاهی شده بود پیگیری‌های لازم صورت بگیرد. زمانی که مرحوم سجاد افراش دچار برق گرفتگی شد اقدامات لازم از طریق دانشکده مانند تماس با اورژانس انجام شد اما متاسفانه اورژانس با تاخیر به محل رسید. حتی بعد از آمدن اورژانس این دانشجو شرایط احیا را داشته اما پس از آن که به بیمارستان منتقل شد در آنجا فوت کرد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر