|
کدخبر: 62395

اعترافات دختران بازداشتی / کشف حجاب بخاطر دلارهای مسیح علی‌نژاد!

دخترانی که بخاطر کشف حجاب و تهیه فیلم برای مسیح علی‌نژاد بازداشت شده‌اند جلوی دوربین رازگشایی کردند.

گسترش نیوز - مستند «یک مشت دلار بیشتر» روایتی است از افرادی که به واسطه مسیح‌ علی‌نژاد و حامیان او، هنجارشکنی و کشف حجاب کردند.به تازگی تیزر مستندی با عنوان " به خاطر یک مشت دلار بیشتر" در فضای مجازی منتشر شده‌است. موضوع این مستند کشف حجاب‌های دستوری در ماه‌های گذشته است. در ماه‌های گذشته و پس از شکست کمپین چهارشنبه‌های سفید مسیح علینژاد، برخی از چهره‌های ضدانقلاب غرب‌نشین به روش‌های مختلف برای دستیابی به اهداف پوچ خود در از بین بردن حجاب و عفت زنان ایرانی تلاش کردند.

پس از انتشار تصاویری خارج از عرف در شبکه‌های اجتماعی توسط برخی از افراد هنجارشکن، دستگاه قضا دست به اقدام عملی زد. پیشتر نیز رئیس دادگاه انقلاب تهران در خصوص ارسال‌کنندگان فیلم کشف حجاب به مسیح علینژاد اعلام کرده بود: با توجه به قرارداد همکاری علی‌نژاد با امریکایی‌ها کسانی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و به این خانم ارسال کنند مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ده سال حبس برایشان در نظر گرفته می‌شود. درنخستین برخورد نیز یکی از ارسال‌کنندگان ویدئو به مسیح‌علینژاد بازداشت شد.

حالا قرار است در این مستند که تیزر آن در فضای مجازی منتشر شده است، تعدادی از هنجارشکنان که به‌واسطه تحریک مالی و احساسی از سوی افرادی چون مسیح تلاش کردند قانون کشور را زیر پا بگذارند و با ایجاد موج رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی در راستای اهداف دشمنان ایران اسلامی حرکت کنند از پشت پرده پیشنهادات مالی این افرد دو نحوه آشنایی با آنان و نحوه فعالیت خود بگویند.

منبع: رکنا

ارسال نظر