|
کدخبر: 62080

تهدید پدر و مادر به قتل با شعله‌های آتش

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری یک شرور خبر داد و گفت: متهم با آتش کشیدن منزل پدر و مادرش، آنان را تهدید کرده بود.

گسترش نیوز - سرهنگ "رضا صادقی" در تشریح این خبر، بیان کرد: ساعت ۰۰: ۲۰ بامداد روز گذشته طی تماس تلفنی فردی با سامانه تلفنی ۱۱۰ اعلام شد پسر جوانی با استفاده بنزین و آتش زدن منزل پدر و مادرش آنان را تهدید به قتل کرده است.

atash-1902.jpg

وی بیان کرد: ماموران سریعا به محل اعزام شدند و مشخص شد فرد شرور پسر جوانی است که برای دومین بار با ریختن بنزین بر روی فرش‌های منزل، منزل پدر و مادرش را به آتش کشیده و آن آنان را تهدید می‌کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عوامل آتش نشانی نیز در محل حضور داشتند، افزود: با حضور ماموران در محل بوی شدید بنزین به مشام می‌ر سید و بنا به گفته پدر و مادر شرور، وی برای دومین بار بود که منزل پدر و مادرش را به آتش کشیده است.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه متهم پس از حضور ماموران در محل همچنان به رفتارهای خشن خود ادامه می‌داد و پدر و مادرش را تهدید می‌کرد، ابرازکرد: ماموران در ابتدا سعی کردند که با استفاده از دفاع شخصی او را کنترل کنند اما متهم مصر به انجام کارهای خشن خود داشت که در نهایت متهم در عملیات پلیسی مهار و دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک در انتها، با بیان این که از این شرور پدر و مادرش شکایت دارند، گفت: متهم به کلانتری برای سیر مراحل قانونی منتقل شد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر