|
کدخبر: 61713

از مرگ مادر و کودک دو ساله‌اش در آتش تا سقوط مرگبار یک مرد

بر اثر دو سانحه تصادف در نیشابور سه نفر کشته و هفت نفر دیگر مصدوم شدند؛ همچنین در کاشمر یک مرد با موتور سیکلت به داخل دره سقوط کرد و جان خود را از دست داد؛ در درگز نیز تصادف باعث مرگ یک فرد و مصدوم شدن سه نفر دیگر شد.

گستزش نیوز - فرمانده انتظامی نیشابور در گفت‌وگو با ایسنا- منطقه خراسان، عنوان کرد: به علت برخورد دو خودروی سواری پژو ۲۰۶ با یک دستگاه پیکان ۲ نفر کشته و ۴ نفر دیگر مصدوم شدند.

GHATL.jpg

مرگ مادر و دختر بچه دو ساله

سرهنگ حسین دهقانپور در خصوص جزئیان این حادثه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در محور نیشابور - مشهد بلافاصله گشت تصادفات به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

وی اظهار کرد: پس از انجام بررسی‌های اولیه توسط کارشناسان مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ به علت نامعلومی واژگون و از جاده منحرف شده و در لاین مخالف با یک دستگاه سواری پیکان به شدت برخورد می‎کند که موجب آتش سوزی خودرو پیکان شده است.

فرمانده انتظامی نیشابور بیان کرد: متاسفانه به علت حجم بالای آتش، ۲ نفر از جمله یک دختر بچه دو ساله به همراه مادرش داخل خودرو محبوس و فوت شدند و ۴ نفر دیگر نیز از هر دو خودرو مصدوم گردیدند که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند و حریق نیز توسط عوامل آتش‌نشانی مهار شد.

وی یادآور شد: این حادثه در محدوده روستای سعدآباد نیشابور به وقوع پیوست.

یک کشته و ۳ مصدوم در اثر برخورد پراید با ال۹۰ در نیشابور

وی در ادامه به حادثه دیگری که در این شهرستان به وقوع پیوست اشاره کرد و گفت: برخورد یک دستگاه پراید با خودرو سواری ال ۹۰ در محور نیشابور - مشهد یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت.

دهقانپور با بیان اینکه در این سانحه یکی از سرنشینان خودرو ال ۹۰ جان خود را از دست داد و ۳ نفر از سرنشینان هر ۲ خودرو مصدوم شدند، افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

مرگ مرد ۴۰ ساله به دلیل افتادن در دره

در حادثه دیگری که در شهرستان کاشمر به وقوع پیوست، مردی ۴۰ ساله در ارتفاعات روستای دهمیان بخش ریوش با موتور سیکلت به داخل دره سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

در همین خصوص رئیس جمعیت هلال‌احمر کاشمر با تائید مطلب فوق به ایسنا گفت: پس از اعلام حادثه توسط EOC بلافاصله یک تیم نجات کوهستان به منطقه اعزام شدند.

احمد رضاپور عنوان کرد: پس از ۸ ساعت تلاش بی‌وقفه نجاتگران و عبور از مسیرهای صعب‌العبور و استفاده از تجهیزات کوهستان و ایجاد کارگاه فنی دسترسی به فرد مورد نظر میسر شد.

وی گفت: متاسفانه مرد ۴۰ ساله از ساعاتی قبل جان باخته بود که پس از ایجاد کارگاه و تثبیت وی فرد مورد نظر به محل امن منتقل و تحویل نیروی انتظامی گردید.

حادثه رانندگی در درگز جان یک نفر را گرفت

جان باختن یک نفر و مصدوم شدن سه نفر بر اثر تصادف رخ به رخ خودروی سواری پراید با یک دستگاه پراید وانت در جاده لطف‌آباد به درگز در شمال خراسان‌رضوی از دیگر حوادث ۲۴ ساعت گذشته بود که در درگز به وقوع پیوست.

در همین خصوص مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان درگز اظهار کرد: این حادثه بامداد امروز در محدوده دو راهی چقر در محور لطف‌آباد روی داد که به علت آن یک مرد به دلیل شدت جراحات در دم جان سپرد و سه مصدوم دیگر نیز به بیمارستان امام خمینی(ره) درگز منتقل شدند.

سعید بیرجندی عنوان کرد: یکی از مصدومان بدحال که شدت جراحات بیشتری داشت به مراکز درمانی مشهد اعزام شد و دو مصدوم دیگر که دارای شکستگی دست و پا بودند در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری شدند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها