|
کدخبر: 61357

واکنش آموزش‌وپرورش به ماجرای فلج شدن دانش آموز رودباری + عکس

آموزش و پرورش گیلان به خبر دانش آموزی که قربانی یک حادثه شده بود، واکنش نشان داد و اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

گسترش نیوز - در این جوابیه آمده است:

برخلاف ادعاهای مطرح شده، آموزش و پرورش استان گیلان نه تنها در پی منصرف کردن خانواده ایشان از احقاق حق شان نبوده، بلکه در تامین مخارج و هزینه‌های درمان وی نیز مشارکت کرده و با اعزام مشاور در پی تقویت اوضاع روحی این دانش آموز گرامی و خانواده محترمشان برآمده است.

از آنجا که با بررسی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، ضرب و شتم دانش آموز عزیز توسط آموزگار مدرسه محرز شده است پرونده مدیر و معلم مدرسه به هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان ارجاع شد که منجر به صدور حکم برای مدیر مدرسه شد و پرونده معلم نیز در مرحله صدور حکم قرار دارد. لازم به ذکر است همزمان با بررسی پرونده در هیات رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش گیلان، محاکم قضایی نیز پیگیر این پرونده هستند.

فلج شدن دانش آموز رودباری با لگد آقای معلم

پسر نوجوان بخاطر تنبیه یک معلم در شهرستان رستم آباد رودبار دیگر نمی‌تواند با دوستانش بازی کند و تنها از پشت پنجره خانه شان تماشاگر دوستانش است. پدر این پسر از ناعدالتی و اینکه معلم مدرسه با نفوذ به پرونده توانسته اتهام کودک آزاری را از خودش دور کند شکایت دارد.

فلج شدن دانش آموز رودباری با لگد آقای معلم /ادعای نفوذ به پرونده در شهر کوچک رستم آباد + گفت‌وگوی اختصاصی

روز ۲۵ اسفند ماه سال گذشته دانش آموز پایه ششم در حیاط مدرسه با دوستانش سرگرم بازی بود که در یک ماجرای بچه گانه با یکی از دانش آموزان پایه سوم که در حال بازی فوتبال بود درگیر شد که در این صحنه معلم جوان که با دانش آموزان پایه سوم در حال بازی بود متوجه درگیری این ۲ دانش آموز شد و بدون هیچ صحبتی و همانطور که در فیلم مشاهده می‌شود به سمت پسر ۱۲ ساله رفته و چند لگد محکم به پای این پسر زد.

محمد سجاد لنگان لنگان به اتاق مدیر مدرسه رفت و از معلم جوان شکایت کرد اما هیچ اتفاقی نیفتاد و این دانش آموز در حالیکه اشک می‌ریخت به کمک دوستانش به اتاق درس رفت تا زنگ آخر به صدا در آمد و به سختی خود را به پشت در اتاق مدیر رساند تا اینکه پدرش وارد مدرسه شد.

پدر محمد سجاد وقتی پسرش را دید که نمی‌تواند روی پایش بایستد وارد اتاق مدیر شد و خواست تا دوربین مداربسته حیاط مدرسه را بررسی کند تا علت این درگیری را متوجه شود که در صحنه‌ای عجیب دید معلم جوان بدون هیچ حرفی برای جدا کردن ۲ دانش آموز، محمد سجاد را با لگدهای پی در پی از محل دور می‌کند.

رفتار مدیر مدرسه نشان از آن داشت که گویا هیچ اتفاقی نیفتاده و پدر جوان وقتی رفتار عجیب مدیر مدرسه را دید به سراغ پسرش رفت و او به بیمارستان منتقل و سپس از معلم مدرسه شکایت کرد.

محمد سجاد دیگر نتوانست روی پای راستش قدم بردارد و ۲ ماه روی تخت داخل خانه شان بستری شد و هیچ قدمی برنداشت و تنها کاری که مدیر مدرسه برای این دانش آموز توانسته بود انجام دهد این بود که یک معلم به خانه محمد سجاد در شهرستان رستم آباد شهر رودبار بفرستد و از این دانش آموز امتحان آخر سال را بگیرد.

۵ ماه از این ماجرا می‌گذرد و محمد سجاد تنها با کمک یک عصا و به آرامی قدم می‌زند و پدرش وقتی دید شکایت هایش در شهرشان به نتیجه نمی‌رسد به تهران آمد و به پزشکی قانونی کل کشور مراجعه کرد و خواست تا نظریه دقیق را برای پرونده فرزندش اعلام کنند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها