|
کدخبر: 58047

دستگیری متخصصان سرقت در تصادف‌های ساختگی

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیر ۲ سارق زورگیر با ۲۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان علاوه بر زورگیری از مسافران خودروهای سواری به ایجاد تصادف‌های ساختگی اعتراف کردند.

گسترش نیوز- سرهنگ کامیار چهری در توضیح این خبر، بیان کرد: پرونده‌ای از کلانتری ۱۰۷ فلسطین به پایگاه سوم پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان زورگیر ارجاع شد.

dastgiri.jpg

وی بیان کرد: شاکی پس از مراجعه به پایگاه سوم در خصوص علت شکایتش، اظهارکرد: ششم اردیبهشت ماه امسال در کنار خیابان منتظر خودرویی مسافرکش بودم که یک دستگاه خواروی سواری پراید با یک نفر سرنشین که در صندلی عقب نشسته بود، جلوی پایم ایستاد. مقصدم را گفتم و با تایید راننده، سوار خودروی وی شدم و بر روی صندلی جلو نشستم.

شاکی ادامه داد: پس از طی مسافتی سرنشین خودرو با همکاری راننده با استفاده از سلاح سرد، مرا تهدید کردند و زمانی که در مقابل خواسته هایشان مقاومت کردم با سلاح سرد، گردنم را مصدوم و در نهایت کلیه اموالم را از قبیل وجه نقد، گوشی موبایل سرقت و سپس من را در نزدیکی پل پیج شمیران پیاده کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در تحقیقات پلیسی، رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای که پیش تر نیز با همین شیوه مرتکب سرقت شده بود، شناسایی و مشخص شد که اکنون متهم به جرم ارتکاب سرقت در زندان تهران بزرگ می‌باشد.

سرهنگ چهری تصریح کرد: با احضار متهم و شناسایی چهره وی توسط شاکی، متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به جرم ارتکابی با همکاری همدستش که وی نیز در زندان تهران بزرگ است، اذعان و همچنین به ۲۰ فقره سرقت مشابه و ایجاد تصادف‌های ساختگی اعتراف کرد.

رئیس پایگاه سوم ابرازکرد: متهم در خصوص تصادف‌های ساختگی با همکاری همدستش، اظهارکرد: در تردد‌های شهری، خودرویی را نشانه می‌گرفتیم و پس از تصادف کوچکی، راننده خودرو مجبور به توقف خودرو می‌شد که در این لحظه وارد عمل می‌شدیم و از رانندگان زورگیری می‌کردیم.

وی خاطر نشان کرد: متهم دوم پرونده نیز در چهارم تیر ماه دستگیر و هر دو متهم با دستور قضائی پس از تحقیقات پلیسی روانه زندان شدند.

منبع: مهر

ارسال نظر