|
کدخبر: 55717

چاقوکشی در متروی مشهد!

سخنگوی قطار شهری مشهد در ارتباط با نزاع صورت گرفته در قطار شهری مشهد توضیحاتی داد.

گسترش‌نیوز: میثم زارع در مشهدمقدس اظهارکرد: نزاع شب گذشته داخل قطار شهری مشهد ادامه درگیری بود که در پارک ملت بین ۳ جوان مشهدی و ۳ جوان اهوازی رخ داد.

سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد بیان کرد: درگیری بین این جوانان ادامه می‌یابد و آنان که مسافر مترو نبودند، از بالای نرده‌های قطار شهری به داخل ایستگاه هجوم می‌آوردند. در کمتر از یک دقیقه از ورود این افراد به داخل مترو، هم زمان نیز قطار وارد ایستگاه می‌شود و یکی از جوانان برای فرار از دست ضارب به داخل واگن بانوان می‌رود؛ فرد ضارب نیز پشت سر وی وارد واگن بانوان می‌شود و پس از وارد کردن چند ضربه چاقو به جوان از صحنه می‌گریزد.

زارع افزود: نگهبان ایستگاه که در سکوی مقابل مشغول انجام وظیفه بوده با مشاهده موضوع دکمه توقف اضطراری را به منظور حفظ جان مسافران و رفع خطر می‌فشارد و سریعا به سکوی مقابل اعزام می‌شود. اما با توجه به اینکه این حادثه در کمتر از یک دقیقه به وقوع می‌پیوندند، جوان ضارب و همراهانش در ازدحام جمعیت از صحنه می‌گریزند.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس بلافاصله به محل اعزام و مصدوم به بیمارستان فارابی منتقل و بستری می‌شود، در عین حال واحد حقوقی و قضایی شرکت بهره‌برداری قطار شهری به همراه نیروی انتظامی پیگیر موضوع هستند و این مورد را بررسی می‌کنند.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر