|
کدخبر: 53671

سپاه ۶ ماهه خانه‌های سیل‌زدگان گلستان را می‌سازد

عضو مجمع نمایندگان گلستان با بیان اینکه مردم مناطق سیل‌زده در آق‌قلا همچنان با مشکلات زیادی مواجه‌اند، گفت: سپاه پاسداران ۶ ماهه خانه‌های سیل‌زدگان را در استان گلستان می‌سازد.

گسترش‌نیوز: نبی هزارجریبی ‌با بیان اینکه مردم مناطق سیل‌زده استان به ویژه در شهرستان آق‌قلا همچنان با مشکلات زیادی مواجه هستند، اظهارکرد: کمک‌هایی به مردم سیل‌زده شده است اما چون این اقدامات هدفمند نیست برخی خانواده‌ها چند بار از این کمک‌ها برخوردار شده‌اند در عین حال برخی خانواده‌ها هم هستند که کمکی دریافت نکرده‌اند.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این است که یک مرکز به عنوان ستاد بحران شهرستان مسئولیت توزیع کمک‌ها و اقلام موردنیاز بین سیل‌زدگان را برعهده داشته باشد و براساس شماره ملی سرپرست خانوار این کمک‌ها توزیع شود.

هزارجریبی گفت: هفته گذشته کلنگ‌زنی متمرکز ۲۰ هزار واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده کشور در روستای تازه‌آباد شهرستان آق‌قلا انجام شد و قرار است با کمک گروه‌های جهادی و بسیجی بخشی از واحدهای مسکونی سیل‌زدگان احداث شود.

وی بیان کرد: سپاه نینوای استان گلستان اعلام کرده ‌که بخشی از واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان را تا ۶ ماه دیگر احداث و به مردم تحویل می‌دهد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر