|
کدخبر: 49911

نماینده پلدختر تشریح کرد:

آخرین اخبار از وضعیت شهرستان سیل زده پلدختر

نماینده مردم پلدختر در مجلس با بیان اینکه «نیروهای جهادی و نظامی همگی پای کار آمده و مشغول خدمت رسانی به مردم سیل زده هستند» گفت: یکی از درخواست‌های مردم این است که بحث اسکان موقت هرچه سریع‌تر انجام شود.

گسترش‌نیوز : سید حمیدرضا کاظمی ضمن تشریح آخرین وضعیت شهرستان سیل زده پلدختر بیان کرد: شرایط در پلدختر به ثبات کامل نرسیده است اما هم‌اکنون وضعیت از گذشته بهتر شده است. نیروهای جهادی و نظامی و دولتی همگی پای کار آمده و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

seil.JPG

وی در ادامه اظهار کرد: بحث لایروبی و شست و شوی منازل و معابر هم اکنون ادامه دارد. روز گذشته نیز رئیس‌جمهوری از شهرستان بازدید کرد و با مردم گفت‌وگو داشت. یکی از درخواست‌های مردم این است که بحث اسکان موقت سریع‌تر انجام شود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس تصریح کرد: جانمایی مناطق شهری و روستایی تخریب شده در سیل و آغاز سریع‌تر ساخت‌وساز از دیگر مطالبات مردم است. فصل گرما نیز در پیش است انتظار می‌رود بنیاد مسکن و دستگاه‌های ذیربط هرچه سریع‌تر مردم مناطق سیل زده پلدختر و معمولان را جابه جا و ساخت‌وساز را آغاز کنند.

کاظمی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر وسایل منزل حدود ۱۵ هزار خانوار در سیل آسیب دیده و از بین رفته است. بخشی از منازل نیز نیاز به تعمیر دارند که کارهای کارشناسی انجام شده و تعمیرات باید زودتر انجام شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر