|
کدخبر: 49068

سرقت ۱۰میلیون یورویی از یک هواپیما

افراد مسلح ناشناس و نقاب‌پوش با ورود به یک هواپیمای اتریشی مملو از مسافر در فرودگاه «تیرانا» پایتخت آلبانی، ۱۰ میلیون یورو پول نقد به سرقت بردند.

گسترش‌نیوز : رسانه‌ها از حمله سارقان مسلح به یک هواپیما اتریشی در فرودگاه پایتخت آلبانی و درگیری آنها با نیروهای پلیس خبر می‌دهند که در نتیجه آن یک سارق کشته شد و دیگر همدستان او با ۱۰ میلیون یورو از فرودگاه متواری شدند.

سارقان مسلح ناشناس که صورتشان را پوشانده بودند به درون یک هواپیمای پر از مسافر در فرودگاه «مادر ترزا» در پایتخت آلبانی حمله کردند و از آن ۱۰ میلیون یورو پول سرقت کردند.

گفته می‌شود که هواپیمای شرکت «تانا گروبر» اتریش در تدارک برای بلند شدن از فرودگاه بود که سارقان مسلح نقاب‌پوش وارد آن شدند.

سارقان مسلح به مسافران و خدمه هواپیما آسیبی نرساندند اما در هنگام فرار از فرودگاه با نیروهای پلیس درگیر شدند. در نتیجه تبادل تیراندازی بین دو طرف، یک سارق مسلح کشته شد.

پلیس آلبانی اعلام کرد که سارقان برای ورود به فرودگاه از ماشین‌های آتش‌نشانی استفاده کردند.

شاهدان عینی گفتند سه سارق مسلح بعد از ورود به هواپیما، دو خلبان را مجبور کردند که روی کف کابین خلبان دراز بکشند و به سرقت پول اقدام کردند.

جست‌وجو برای یافتن سارقان مسلح متواری همچنان ادامه دارد و پلیس آلبانی در این عملیات از بالگردهای خود هم استفاده کرده است.

منبع: فارس

ارسال نظر