|
کدخبر: 48097

دستور وزیر صمت برای تامین ارزاق سیل‌زدگان

وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه‌ای به روسای سازمان‌های شمال شرق کشور از آنها خواست ارزاق و نیازهای عمومی مردم با تدبیر جدی تامین و در صورت نیاز از ستاد مرکزی درخواست کمک شود.

گسترش‌نیوز : وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نامه تاکید کرده خسارت وارده به واحدهای تولیدی سریع گزارش شود و تشکل‌های کشوری در عمل به مسئولیت اجتماعی مردم سیل زده را یاری کنند.

متن ابلاغی وزیر به این شرح است:

مدیران کل محترم سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌های گلستان، مازندران، سمنان و خراسان شمالی با توجه به وقوع سیل در برخی شهرها و روستاهای استان‌های شمالشرق کشور و خسارت به هموطنان عزیز و واحدهای صنعتی و تولیدی انتظار است تمام تلاش و مساعی خود را برای تهیه ارزاق و نیازهای عمومی مردم سیل زده به کار گرفته و با گزارش نیازمندی‌ها به ستاد مرکزی و دریافت کمک‌های لازمه، خسارت وارده به واحدهای تولیدی در اسرع وقت اعلام گردد.

سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های یاد شده موظفند ضمن عمل به موارد فوق، نسبت به همکاری همه جانبه با اصناف و مساعدت‌های حداکثری در حمایت از تولید واحدهای خسارت دیده مد نظر قرار دهند.

از تشکل‌های مرتبط اعم از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و خانه صنعت، معدن و تجارت و همچنین واحدهای تولیدی نیز تقاضا دارم در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خویش و به نمایش گذاشتن روح نوع دوستی، مردم سیل زده را یاری کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر