|
کدخبر: 45975

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل؛

امدادرسانی به ۴۸حادثه‌دیده در برف و کولاک / عملیات امداد ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۴۸ حادثه دیده در نواحی مختلف استان خبر داد.

گسترش‌نیوز: رامین معبودی در بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: از شروع بارش‌های هفته جاری امدادرسانی جمعیت هلال احمر در نواحی کوهستانی و برف‌گیر رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفته و با تلاش شبانه‌روزی برای کمک به در راه ماندگان همراه گردیده است.

به گفته وی از هفته جاری هفت حادثه توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شده و همگی با موفقیت و بدون مشکل خاصی مدیریت و ساماندهی گردیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ادامه داشتن امدادرسانی در نواحی مختلف استان خبر داد و یادآور شد: امدادرسانی‌های اخیر با بهره‌مندی از ۱۰ تیم عملیاتی و ۳۳ نفر نیروی عملیاتی انجام پذیرفته است.

معبودی اضافه کرد: از مجموع امدادرسانی‌های انجام پذیرفته در هفته جاری هشت نفر در محور خلخال - اسالم، ۱۴ نفر در محور کوثر - سرچم، هفت نفر در محور مشگین‌شهر - اردبیل و شش نفر در مسیر نیر - سراب مورد حمایت‌های امدادی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه امدادهای اخیر با بهره‌گیری از هفت دستگاه خودروی آمبولانس تحقق یافته است، افزود: ندای جمعیت هلال احمر با شماره ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگوی بوده تا در صورت بروز حادثه اقدامات مورد نیاز انجام پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از شبانه‌روزی بودن فعالیت‌های انجام پذیرفته در پایگاه‌های امداد و نجات استان خبر داد و یادآور شد: کار در جمعیت هلال احمر تنها در امدادرسانی خلاصه نشده و با عشق و علاقه داوطلبان همراه گردیده است.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها