|
کدخبر: 45694

جمع‌آوری بیش از ۴۲۰۰ معتاد

حسین رحیمی در حاشیه بازدید از محله‌های شوش، مولوی و هرندی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ روز از آغاز طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی گذشته است و برخورد قاطع با تردد معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر این مناطق، توجه به منازل جرم‌خیز و پاتوق‌های خانگی معتادان و فروشندگان مواد مخدر همچنان در دستور کار مأموران قرار دارد.

گسترش نیوز ، رئیس پلیس پایتخت از جمع آوری بیش از ۴۲۰۰ معتاد متجاهر از سه محله شوش، هرندی و مولوی خبر داد.

motad-teh.jpg

سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از محله‌های شوش، مولوی و هرندی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ روز از آغاز طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی گذشته است و برخورد قاطع با تردد معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر این مناطق، توجه به منازل جرم‌خیز و پاتوق‌های خانگی معتادان و فروشندگان مواد مخدر همچنان در دستور کار مأموران قرار دارد.

وی با بیان اینکه مناطق شوش، مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای معتادان، سوداگران و فروشندگان مواد مخدر نخواهد بود، گفت: تاکنون ۸۷ خانه پلاک قرمز به همراه ۶۳۵ اتاق متعلق به موادفروشان در مناطق شوش، مولوی و به‌ویژه منطقه هرندی شناسایی و پلمب شده است.

رحیمی با بیان اینکه همزمان با آغاز طرح پاکسازی در این مناطق، ۱۷ مسجد مستقر در این مناطق اقدامات فرهنگی خود را در راستای سالم‌سازی این مناطق آغاز کردند، گفت: از ۲۰ روز گذشته تاکنون مأموران پلیس تهران بزرگ موفق به دستگیری ۲۱ قاچاقچی و ۷۹۳ خرده‌فروش مواد مخدر در محدوده شوش، مولوی و هرندی شده و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان بیش از ۲۲۰ کیلوگرم انواع مخدر را کشف و ضبط کرده‌اند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ طی این مدت ۴۰۹۰ معتاد پرخطر، ۱۳۱ معتاد متجاهر زن و ۶۰۵ کارتن خواب از سطح معابر شهری این مناطق جمع‌آوری و پس از پالایش و غربالگری تحویل مراکز بازپروری شده‌اند.

ارسال نظر