|
کدخبر: 45541

عاملان حمله تروریستی اهواز چه کسانی بودند؟

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری عاملان حادثه تروریستی کلانتری ۱۳ شهرستان ماهشهر خبر داد.

گسترش‌نیوز: سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی حادثه تروریستی منجر به شهادت ۲ تن از ماموران کلانتری ۱۳ بندر امام شهرستان ماهشهر، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی استان خوزستان با تلاش‌های اطلاعاتی و عنایت خداوند متعال کمتر از یک هفته موفق شدند تعداد ۹ نفر عاملان اصلی و مرتبط این این حادثه را شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان موفق شدند ۲ قبضه اسلحه جنگی به کار رفته و خودرویی که در عملیات تروریستی مورد استفاده قرار گرفته بود را شناسایی و کشف کنند.

دستگیری عاملان حمله تروریستی به کلانتری ۱۳

سردار عباس زاده در ادامه افزود: در تحقیقات تکمیلی از متهمان اصلی و مرتبطین اعتراف کردند در امسال آنها به چند مقر نظامی و انتظامی در سطح استان تعرضاتی داشتند که تحقیقات تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است؛ بامداد شنبه ۷ بهمن ماه امسال این افراد در بلوار آیت الله خامنه‌ای بندر امام خمینی (ره) شهرستان ماهشهر، خودروی گشت کلانتری ۱۳ این شهرستان را با سلاح کلاشینکف مورد هدف قرار دادند.

در این حادثه یک مامور وظیفه به نام محمد رضا رفیعی نسب در همان محل به شهادت رسید و ستوان یکم الله نظر صفری نیز پس از انتقال به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر، به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گروهک تروریستی با عنوان "حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز" مسئولیت این عملیات تروریستی را به عهده گرفته بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر