|
کدخبر: 45454

زلزله قشم چقدر خسارت زد؟

‌مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از آماده باش تمامی نیروهای امدادی پس از وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در بندر پهل و لافت نیز خبر داد.

‌گسترش‌نیوز : علیرضا صفا ایسینی در گفت‌وگویی افزود: پس از وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری در منطقه لافت نیز تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر هرمزگا ن و نیروهای امدادی در منطقه مستر و در حال ارزیابی این زلزله هستند.

وی با بیان اینکه خسارت‌ها تاکنون تنها به ترک خوردگی برخی منازل در بندر پهل و لافت ختم می‌شود و خسارت جانی نیز گزارش نشده است، تصریح کرد: هم اکنون تیم‌های ارزیاب این جمعیت در حال بررسی خسارت‌ها هستند.

صفا ایسینی در خصوص کلیپی که نشانگر ترک خوردگی اسکله بندر لافت است، تصریح کرد: این موضوع امری طبیعی است زیرا بر روی منطقه گسل قرار داشته و ترک خوردگی طبیعی بوده و فعالیت اسکله همچنان برقرار است.

وی ادامه داد: درحال‌حاضر فرماندار شهرستان بندرخمیر در بندر هل و معاون فرماندار قشم در بندر لافت مستقر و در حال بررسی اتفاقات هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در پایان با بیان اینکه به دلیل پیش‌بینی بارندگی طی روزهای اخیر و حضور گردشگران تیم‌های امدادی در آمادگی کامل به سر می‌بردند، خاطرنشان کرد: مشکل قطعی برق در برخی مناطق شهرستان قشم برطرف و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

ظهر امروز در منطقه لافت در قشم زلزله‌ای به قدرت ۵. ٢ ریشتر اتفاق افتاد. زلزله در عمق ١٠ کیلومتری زمین رخ داد و بنابر اعلام اعلام مجتبی خالدی - سخنگوی سازمان اورژانس کشور پنج تیم ارزیاب و بالگرد اورژانس هوایی جهت بررسی و ارائه خدمات لازم احتمالی به این منطقه اعزام شده‌اند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها