|
کدخبر: 37924

کشف گوشت‌ تقلبی و فاسد در بازار تهران

رئیس دادسرای ویژه جرایم پزشکی اعلام کرد: شخص متخلف که اکنون متواری است با اجاره کردن انباری متعلق به یکی از شرکت‌های معروف اقدام به تولید گوشت‌های چرخ کرده جعلی و فاسد کرده است.

گسترش نیوز: حدود هفت تن گوشت چرخ کرده با برچسب‌های جعلی که با سنگدان مرغ یخ زده و چربی تهیه و وارد بازار می‌شد، کشف شد.

معاون دادستان تهران و رئیس دادسرای ویژه جرایم پزشکی گفت: روز گذشته براساس گزارش مردمی انباری در منطقه ۱۶ تهران کشف شد که حدود هفت تن گوشت چرخ کرده با مارک‌های جعلی را روانه بازار می‌کرد.

اسماعیلی گفت: این گوشت‌های چرخ کرده با استفاده از سنگدان یخ زده مرغ و با اضافه کردن چربی تولید می‌شد و با برچسب‌های جعلی یکی از شرکت‌های تولید پروتئین وارد توزیع می‌شد.

رئیس دادسرای ویژه جرایم پزشکی افزود: شخص متخلف که اکنون متواری است با اجاره کردن انباری متعلق به یکی از شرکت‌های معروف اقدام به تولید گوشت‌های چرخ کرده جعلی و فاسد کرده است.

او گفت: فرد متخلف در این انبار غیر بهداشتی به کمک چهار کارگر ۶۰ هزار برچسب انواع مختلف شرکت‌های تولید پروتئین و برچسب سلامت بهداشت را جعل و در همان محل نیز تولید می‌کردند و بعد از بسته‌بندی گوشت‌های چرخ کرده با زدن این برچسب‌ها آنها را با عنوان گوشت چرخ کرده گوساله به بازار مصرف منتقل می‌کردند. اسماعیلی افزود: همه گوشت‌های تقلبی این هفته معدوم می‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها