|
کدخبر: 92353

کمک هزینه ازدواج و فوت فرهنگیان پرداخت می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، گفت: کمک هزینه ازدواج و فوت فرهنگیان استان در روزهای آینده پرداخت و به طور کامل تسویه می‌شود.

گسترش نیوز: " علیرضا سعدی پور" در این خصوص، اظهار داشت: کمک هزینه ازدواج و فوت فرهنگیان مازندران به ۲ صورت و هر ۶ ماه پرداخت می شود که ۶ ماهه نخست سال ۹۸ به طور کامل به خانواده آنها پرداخت شد.

وی کمک هزینه فوت ازدواج فرهنگیان مازندران در ۶ ماهه نخست سال گذشته را ۱۱ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این میزان مربوط به ۸۵۱ نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین به کمک هزینه ازدواج و فوت ۶ ماهه دوم سال ۹۸ فرهنگیان استان اشاره کرد و افزود: کل مطالبات فرهنگیان ۶ ماه دوم حدود ۱۱ میلیبارد و ۷۵۴ میلیون ریال است که به ۸۵۳ نفر تعلق می گیرد.

سعدی پور با اعلام این که کمک هزینه مهد کودک فرزندان فرهنگیان استان بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال در ۶ ماهه نخست سال گذشته پرداخت شد، ادامه داد: کمک هزینه ۶ ماهه دوم مهدکودک فرهنگیان نیز به میزان پنج میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال و مربوط به یک هزار و ۶۲۹ کودک است.

به گفته او کمک هزینه مهدکودک فرزندان فرهنگیان مازندران نیز همراه با کمک هزینه فوت و ازدواج در چند روز آینده پرداخت می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاخیر در پرداخت را ناشی از ایام نوروز و مشکلات اداری ناشی از ویروس کرونا عنوان کرد.

سعدی پور با اشاره به جمع بندی نهایی آمار و منابع تامین هزینه ازدواج و فوت فرهنگیان مازندران، افزود: تمامی این مبالع به صورت یکجا تا چند روز آینده به حساب فرهنگیان واریز می شود.

گفتنی است، آموزش و پرورش مازندران دارای حدود ۳۶ هزار نیروی فرهنگی است که از این تعداد ۲۵ هزار نفر معلم و باقی کادر اداری هستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

  • ناشناس ارسالی در

    درود به جسارت مدیرکل محترم که بادرک عمیق ازمشکلات معلمان شبانه روزی تلاش وپیگیرپ رداخت کمک هزینه ازدواج وفوت معلمان بود ا ما واما ومتاسفانه هنوزدراستان آذربایجانف ربی از۹۴یک ریالی ازاین بابت به معلمان دا ده نشده واصلا پیگیرهم نیستن!!

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفانه در آذربایجانشرقی هم از سال ۹۴ پرداخت نشده است ولی برای سال ۹۸ پرداخت شده است واقعا چه مسئولین داریم

  • ناشناس ارسالی در

    متاسفانه برای شیراز هم چیزی واریز نشده ن ه هدیه ازدواج و نه فوت،،از سال 99تمام مد ارک را دادیم ولی خبری نیست

  • اسمعیل دهقان قله زو ارسالی در

    پس سال 94 هیچ استان پرداخت نکرده سال98راپرداخت مشهد خراسان رضویی هم پرداخت کرده است ولی فرزندان ما ازسالهای94و95هدیه ازدواج پرداخت نکرده اند

  • اسمعیل دهقان قله زو ارسالی در

    باسلام واحترام فرزندان ما هم کمک هزینه ا زدواج سال های 94 95 شاغل آموزش وپرورش خر اسان رضویی پرداخت نشده است خواهشمند است پرداخت کنید چون پول مان بی ارزش شده است مثلا سال 94 هشتصد هزار تومان بود الان بی ارزش شده به روز باید پرداخت شود چون خیل ی برای ما حق ضایع شده وسال 98 را پرداخت کردند ما به کی باید درد دلمان را بگیم خد ا به داد ما بی کس ها برسد تشکر

  • علی اکبر ارسالی در

    سلام نمی دانم همکاران محترم چرا ازاین گد اخانه کنونی انتظار دارند.

  • ح گ ارسالی در

    باعرض سلام وخسته نباشید فرهنگی بازنشسته هستم مادرکمک هزینه نگرفتم بعدیکسل پدرم فوت کرد بازم کمک‌هزینه فوت ندادن وبعدش برای پسرم ازدواج کرد .بازهم کمک هزینه نگرفتم ازسال ۹۴ تا الان مونده خواهشمندم پیگیری کنید ازاستان قزوین تاکستان

  • آروس ارسالی در

    من دوتا از فرزندانم ازدواج کردند دونفر ه م فوتی داشتم خانمم ودخترم فوت شدند ولی ه یچ گونه کمک هزینه ای بهم نشده لطفا انتظا ر پیگری دارم

  • سید شمس الدین آروس ارسالی در

    باسلام بنده دوتا از فرزندانم ازدواج نمود ند وخانمم ودخترم هم فوت شدند. ولی تا کنو ن از سال ۸۶تا حال هیچ گونه کمکی بهم نشده ممنونم از استان کهگیلویه وبویراحمد شهرس تان دهدشت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها